کد خبر: ۱۴۰۱۴۲
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۹

کوبا، برزیل را برد و در جدول رده‌بندی ایران را گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: نهمین روز رقابت‌های جام جهانی والیبال با انجام ۶ دیدار دیگر پیگیری شد که در پایان آن ایران با بردی که در این روز مقابل مصر به دست آورد، در جایگاه ششم قرار گرفت.

در رقابت‌های امروز (۲۸ نوامبر)، تیم ملی ایران با برد ۳ بر صفر که مقابل مصر به دست آورد، ۱۲ امتیازی شد و بعد از کوبا، در بین ۱۲ تیم حاضر در مکان ششم قرار گرفت. ملی‌پوشان ایران در آخرین بازی خود در دور سوم رقابت‌ها فردا (سه‌شنبه) ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح به وقت ایران به مصاف چین خواهند رفت. 

دور چهارم و آخر رقابت‌ها، پیکارهای سختی برای شاگردان خولیو ولاسکو در پی خواهد داشت. آن‌ها در این دور باید در روز جمعه ۱۱ آذر به مصاف برزیل بروند و فردای آن نیز با روسیه بازی خواهند داشت که این دو بازی هر دو ساعت ۵ و ۳۰ بامداد به وقت ایران خواهد بود. ایتالیا آخرین حریف ملی‌پوشان والیبال ایران در جام جهانی است که این بازی نیز یکشنبه ۱۳ آذر ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح به وقت ایران انجام خواهد شد. 

در دیگر بازی‌های امروز (دوشنبه) روسیه ۳ بر صفر آرژانتین را از پیش رو برداشت و لهستان نیز با همین نتیجه آمریکا را شکست داد. 

تیم ملی والیبال لهستان تا امروز، در حالی که همه تیم‌ها ۷ بازی را انجام داده‌اند، تنها یک شکست و آن هم در مقابل تیم ایران داشته است و با ۱۹ امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد. 

تیم‌های چین و ژاپن، دیگر رقابت امروز را برگزار کردند که مصاف چشم‌بادامی‌ها با نتیجه ۳ بر صفر به سود ژاپن به پایان رسید. ژاپن با این نتیجه ۸ امتیازی شد و جایگاه نهمی خود را همچنان حفظ کرد. 

چین نیز که تا به اینجای کار در تمام مسابقه‌ها شکست خورده است، با یک امتیاز در جایگاه آخر جدول قرار دارد. البته یک امتیازی که چینی‌ها به دست آوردند به نوعی امتیاز ارزشمندی است، زیرا که آن‌ها این امتیاز را در مقابل تیم قدرتمند برزیل و با باخت ۳ بر ۲ مقابل این تیم کسب کردند. چینی‌ها در آن بازی البته ست اول مسابقه را از آن خود کرده بودند. 

دیگر بازی امروز را ایتالیا و صربستان برگزار کردند و لاجوردی‌پوشان ایتالیایی در برابر صربستان که در این دوره از رقابت‌ها قدرتمند ظاهر نشده است، با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی دست یافتند. ایتالیا هم‌اکنون در رتبه چهارم رده‌بندی قرار دارد. 

جدول رده‌بندی رقابت‌ها در پایان روز نهم: 

۱ـ لهستان، ۱۹ امتیاز
۲ـ روسیه، ۱۸ امتیاز
۳ـ برزیل، ۱۶ امتیاز
۴ـ ایتالیا، ۱۴ امتیاز (نسبت ۱٫۷)
۵ـ کوبا، ۱۴ امتیاز (نسبت ۱٫۶)
۶ـ ایران، ۱۲ امتیاز
۷ـ آمریکا، ۹ امتیاز
۸ـ آرژانتین، ۹ امتیاز
۹ـ ژاپن، ۸ امتیاز
۱۰ـ صربستان، ۳ امتیاز
۱۱ـ مصر، ۳ امتیاز
۱۲ـ چین، یک امتیاز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین