کد خبر: ۱۴۱۱۳۵
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۹
دادستان تهران خبر داد:

صدور کیفرخواست ۱۵جاسوس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دادستان تهران در مرد آخرین وضعیت پرونده‌های بیمه ایران، طلبه‌های آمر به معروف، تعاونی برق تهران،‌ صدورکیفرخواست برای ۱۵جاسوس، نامه اعتراض به دولت آلمان در مورد فعالیت گروهکی به نام حاج احمدی و ... توضیح داد. 

عباس جعفری دولت‌آبادی صبح سه‌شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه روسای قبلی و جدید دادسرای شهر تهران در جمع خبرنگاران اعلام کرد: به زودی کیفرخواست بخشی از متهمان پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی صادر و خبرهای خوشی به مردم اطلاع داده می‌شود. 

وی در مورد آ‌خرین وضعیت پرونده علی خلیلی و فروزش دو روحانی مضروب آمر به معروف و ناهی از منکر گفت: کیفر خواست پرونده علی خلیلی ۲۰ آذرماه صادر و به دادگاه رفت و پرونده فروزش در بخش نابینایی چشم به کیفری استان رفته و در بخش توهین به وی متهم پرونده به یک سال حبس و جزای نقدی محکوم شد. 

دادستان تهران در مورد آخرین وضعیت پرونده بیمه ایران گفت:‌این پرونده به علت نقص دوباره به دادسرا ارجاع شد ولی با زحمات زیادی نقص پرونده برطرف شده و به زودی به دادگاه می‌رود. 

جعفری دولت‌آبادی از صدور قرار مجرمیت برای متهمان پرونده تعاونی برق تهران خبر داد و افزود: این پرونده تا پایان آذر ماه به دادگاه می‌رود.
این مقام عالی قضائی پایتخت از صدور کیفرخواست ۱۵ جاسوس که سال گذشته دستگیر شده بودند خبر داد و افزود: این افراد با آمریکا و انگلیس ارتباط داشته و اطلاعات جدید مربوط به این پرونده به زودی منتشر می‌شود. 

جعفری دولت‌آبادی در مورد شکایت شهرداری تهران از انگلیس در مورد قطع درختان باغ قلهک گفت: در این پرونده از مجاری قانونی استعلام‌هایی کرده‌ایم که در حال بررسی است. 

وی از ارسال نامه اعتراض آمیز به دادستان آلمان خبر داد و افزود:‌این اعتراض مبنی بر فعالیت گروهکی به نام حاج احمدی است که بر علیه جمهوری اسلامی فعالیت داشته و در این کشور حضور دارد. 

دادستان تهران در مورد پرونده تخلف برخی از مدیران استانداری تهران گفت: پرونده در حال تحقیق و بررسی است. همچنین پرونده حضور گروهی از دانشجویان در سفارت انگلیس هم در حال بررسی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین