کد خبر: ۱۴۱۵۲۳
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۹

انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی به سخنرانی مسئول دفتر فرح در حضور حدادعادل

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: کنفرانس از بلخ تا قونیه به کنفرانس از تهران تا واشنگتن تبدیل شد! روز شنبه بیست‌ و شش آذر، سید حسین نصر در کنفرانس جهانی "از بلخ تا قونیه" در مرکز بزرگ دایره‌المعارف اسلامی بعد از غلامعلی حداد‌عادل از طریق ویدئو کنفرانس به سخنرانی پرداخت. 

سید حسین نصر مسئول دفتر فرح پهلوی و مشاور خانواده پهلوی از فراریان بعد از انقلاب به شمار می‌رود. پدر وی "ولی‌الله‌خان نصر" از خدمت‌گزاران انگلیس و نوکران فراموشخانه‌ها بود که در ادای بندگی جمله مشهور زیر را در کلاس درس تشریح گفته است: "ایران مثل خزه‌ای است که به دیوار استخر چسبیده باشد و دولت انگلیس به منزله آن دیوار است که اگر نباشد خزه وجود خارجی ندارد!" پسر سید حسین نصر "ولی" نیز از اعضای فراموشخانه‌های عصر جدید و مافیای بین‌المللی قدرت و مشاور کاخ سفید می‌باشد. 

نکته قابل تأمل اینکه روزنامه دولتی ایران در گزارشی که از این کنفرانس منتشر کرده، تیتر "قلبم همیشه با ایران و مردم ایران است" را از سید حسین نصر آورده ولی به این سؤال پاسخ نداده که قلب عناصر وابسته به دربار شاه چگونه می‌تواند با مردم ایران باشد؟ آنهم قلب کسی که سی‌وسه سال است برای آمریکا تپیده و لیبرال‌دموکراسی آمریکا را در نوشته‌های خود توجیه کرده است. راستی برگزار‌کنندگان چنین کنفرانس‌هائی که بیت‌المال را صرف مطرح کردن عناصر فراری وابسته به طاغوت می‌کنند، چه پاسخی برای مردمی که برای گذران زندگی خود مجبور به فروش کلیه خود می‌شوند، دارند؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین