کد خبر: ۱۴۲۸۹۴
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۹

حاشيه ديدار پاس و استقلال صنعتي

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هواداران تيم پاس همدان پس از شکست تيمشان مقابل استقلال صنعتي اهواز، بازيکنان و مربيان اين تيم را بي تعصب خطاب کردند.

در این مسابقه که در حضور بیش از دو هزار تماشاگر در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد، تیم پاس همدان به رغم برتری یک بر صفر در نیمه اول بازی، در نیمه دوم با دریافت دو گل شکست را پذیرا شد.

تماشاگران تیم پاس که نسبت به نتیجه گیری نامطلوب این تیم معترض بودند، شعارهایی را خطاب به ''فراز کمالوند'' سرمربی تیم و بازیکنان سر دادند.

همچنین برخی از تماشاگران پس از پایان بازی با تجمع در مقابل درب رختکن تیم پاس اقدام به پرتاب اشیاء مختلف کردند که با دخالت نیروهای انتظامی ورزشگاه متفرق شدند.

تماشاگران با شعارهای ''بازیکن بی غیرت- تاسف، تاسف''، خشم خود را نسبت به ناکامی این تیم اعلام کردند.

تیم پاس در حالی که دقایق پایانی نیمه نخست مسابقه به گل رسید، مهدی نظری در دقیقه 85 و حسین قنبری در دقیقه 94 برای استقلال صنعتی اهواز به گل دست یافتند.

تیم فوتبال پاس در صورت برتری در این مسابقه 23 امتیازی می شد و می توانست تا رتبه سوم جدول صعود کند.

در حالی که ''فراز کمالوند'' قبل از شروع نیم فصل دوم مدعی شده بود که تیمی متفاوت را روانه مسابقات می کند، اما این باخت سبب شد تا تماشاگران همدانی نسبت به وی معترض شوند.

''امین متوسل زاده'' مهاجم تازه به خدمت گرفته تیم پاس برای نخستین بار برای این تیم بازی کرد, اما در طول 90 دقیقه نتوانست گلزنی کند و نتیجه بازی را تغییر دهد.

سایت رسمی و جدید باشگاه پاس همدان نیز همزمان با شروع نیم فصل دوم مسابقات رونمایی شد, اما باخت تیم بر نگارنده سایت نیز تاثیر منفی گذاشته بود چرا که در تشریح گزارش مسابقه به اشتباه به جای استقلال صنعتی اهواز, نام تیم نیروی زمینی درج شده بود.

بازیکنان تیم استقلال صنعتی اهواز در پایان این مسابقه از خوشحالی به پایکوبی و شادمانی پرداختند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین