کد خبر: ۱۴۳۱۲۶
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۴

عکس/ کفشهای طلایی مسی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: لیونل مسی امسال با بردن سومین توپ طلای خو، نامش را در تاریخ فوتبال جاودانه کرد. همین افتخار طراحان آدیداس برآن داشت تا دست به کار شده و به مناسبت این موفقیت کفش های مخصوصی را برای شماره ۱۰ بارسا و تیم ملی آرژانتین تولید کنند. 

اگر هیچ بازیکنی در دنیا لیاقت پوشیدن کفش هایی طلایی را نداشته باشد، لیونل مسی این حق را دارد. حال آدیداس برای پا های طلایی او پاپوشی از همین جنس تولید کرده. آدیداس "آدیزیرو گلد" نام کفش های جدید این جادوگر است. کفش هایی که روی چرم طلایی رنگش کلمه "برنده توپ طلای ۲۰۱۱ فیفا" و "از همه متشکرم" نقش بسته. روی سه خط معروف این محصول نیز اعداد ۲۰۰۹، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ به چشم می خورد، اعدادی که اشاره به سه سالی دارند که طی آن ها مسی بر بام دنیا ایستاد.

در نزدیکی پاشنه کفش هم یه علامت نا آشنا به چشم می خورد، حرف M که علامت تجاری مخصوص مسی است و در کنار بازیکنانی مثل بکهام، رونالدینیو، کریس رونالدو و رونادو او را جزء معدود نام هایی می کند که چنین نشان تجاری مخصوص به خودی را دارند.

در کنار همه این ها باید به قطعه کامپوتری اشاره کرد که در کف این کفش ۱۵۰ گرمی جاسازی شده، قطعه ای کامپیوتری که تمام آمار بازی مسی را روی خود ذخیره می کند تا بتوان به جادوی این پسرک بیش از پیش پی برد.

{$old_album_143126}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین