کد خبر: ۱۴۹۷۴۲
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۱

همه آنچه در برنامه 90 گذشت

مظلومی: برای تمدید قرارداد با استقلال مذاکره کردم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آخرین برنامه سال 90 برنامه 90 شب گذشته پخش شد مهمان ویژه این برنامه پرویز مظلومی سرمربی استقلال بود که به تازگی تیمش عنوان قهرمانی جام حذفی را از آن خود کرده است.

در ابتدای این برنامه به مشکلات بلیت فروشی در فینال جام حذفی پرداخته شد. خرید و فروش بلیت‌های 2500 تومانی فینال از 30 تا 60 هزار تومانی در نوع خود جالب توجه بود. شکایت تماشاگران از ظرفیت کم ورزش و بلیت‌های اسکن‌ شده‌ای که به قیمت بالا خریداری شده بود از نکات قابل تامل دیگر فینال جام حذفی بود.

انتقاد تماشاگران از برگزاری فینال در شیراز نیز در نوع خود جالب بود به طوری که حتی شیرازی‌ها هم به برگزاری فینال در حافظیه معترض بودند.

پرویز مظلومی مهمان ویژه شب گذشته این برنامه درباره قهرمانی استقلال در جام حذفی ضمن انتقاد از محل برگزاری فینال گفت: می‌شد این دیدار را در ورزشگاهی با کیفیت بهتر برگزار کرد.

وی در مورد از دست دادن مهره‌های نامدارش عنوان داشت: متاسفانه با وجود اینکه در پایان نیم فصل اول 9 امتیاز از سپاهان پیش بودیم. اما متاسفانه با مصدومیت چند بازیکن کلیدی خود نتوانستیم آن روند را ادامه دهیم. فشردگی مسابقات باعث آسیب‌دیدگی بازیکنان ما شد و کمکی هم از سوی سازمان لیگ برای کم شدن این فشردگی انجام نشد.

مظلومی درباره ادامه همکاری با استقلال گفت: حمایت‌های خوبی از سوی هیئت مدیره و فتح الله زاده دراین مدت شده است و صحبت‌هایی هم در مورد تمدید قرارداد انجام داده‌ایم.

سرمربی استقلال در خصوص جدایی فرهاد مجیدی نیز گفت: همه مخالف رفتن مجیدی بودند چون حساب ویژه‌ای روی او در خط حمله باز کرده بودیم. اما به خاطر مشکلاتی که داشت و دوری از فرزندانش مجبور به موافقت و جدایی این بازیکن شدیم و مشکلی هم نبود.

مظلومی همچنین از عدم پخش جشن قهرمانی استقلال در جام حذفی از مسئولان شبکه سوم و صدا و سیما انتقاد کرد و عنوان کرد: مسئولان سیما پخش یک سریال تکراری را به جشن قهرمانی استقلال ترجیح دادند.

در قسمت بعدی برنامه آیتمی درباره تصادف علی دایی و انتقال وی به تهران پخش شد. در این قسمت صحبت‌های محمد دایی برادر علی دایی درباره این حادثه نمایش داده شد.

در ادامه‌ مصاحبه‌ای از محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان درباره احتمال تعلیق فدراسیون فوتبال پخش شد که وی عنوان کرد: به دنبال سر و سامان دادن به اوضاع هستیم. مجمع تصمیم گیرنده است و فوتبال هیچ التهابی ندارد. خطر تعلیق پیش نمی‌آید و من هم اعلام کردم که از منتخب مجمع حمایت خواهیم کرد.

کفاشیان نیز در این زمینه گفت: باید مجوز لازم را برای ادامه فعالیت از مجلس بگیریم. صحبت‌های مطرح شده و مشکلی نیست فدارسیون فوتبال نهاد غیر دولتی است.

رسولی نژاد معاون وزیر نیز در این زمینه گفت: دولت گزینه‌ای نداشته است. جلسه‌ای هم با غریب نداشته‌ایم و من در جریان این موضوع نیستم از قبل به اعضای مجمع اعلام شده بود کفاشیان استعفا کرده است اما تصمیم‌گیری با خودشان است. مجمع تا یک ماه پس از انتخابات فرصت دارد تصمیم دیگری بگیرد.

وی ضمن انتقاد از سؤال هفته گذشته برنامه 90 در این باره گفت: این سؤال کاملا غلط و اشتباه بود که مواردی خلاف واقع در آن عنوان شد.

در ادامه برنامه نیز صحبت‌های خبرنگاران ورزشی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال و احتمال تعلیق این فدارسیون از سوی فیفا پخش شد و نامه‌ تهدید آمیز فیفا نیز درباره تعلیق فوتبال ایران در صورت دخالت دولت در انتخابات فدراسیون نمایش داده شد.

در ادامه محمد رضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی پشت خط برنامه آمد و درباره حل مناقشه بین مجمع فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان گفت: طبق قانون مصوب مجلس بازنشستگان نمی‌توانند در مشاغل دولتی کار کنند اما از اختیارات دولت است که می‌تواند مجوز لازم را برای این افراد بگیرد. حالا اگر دولت به هر دلیلی نخواهد یا نتواند، مجلس می‌تواند ورود کند.

وی ادامه داد: اگر دولت تا پایان تعطیلات مسئله را حل کرد که هیچ؛اما اگر مصلحت ندانست گره را با دست باز کند مجلس کار را در یک پرونده سریع‌تر به پیش خواهد برد هر چند اراده مجلس ورود به کارهای ریز اجرایی نیست. اما به خاطر مردم نمی‌توانیم مردم را فدای این مسائل کنیم.

فردوسی‌پور در ادامه برنامه با حمایت از کفاشیان از نحوه عملکرد وزرات ورزش و جوانان در این باره انتقاد کرد، گفت: کار را به جایی رسانده‌اند که می‌خواهند به زور به کفاشیان بگویند کناره‌گیری کند.

آخرین برنامه سال 90 برنامه 90 مهمان ویژه‌ای از اهالی هنر داشت. فردوسی پور از حبیب رضایی، سروش صحت و رامبد جوان به عنوان مهمان ویژه برنامه خود دعوت کرده بود.

در این قسمت از برنامه که قرار بود قرعه کشی مخاطبان بالای 90 درصد برنامه در قسمت پیامک انجام شود با حضور صحت، جوان و رضایی اجرا شد که فردوسی پور هم در این قسمت غافلگیر شده بود.

مطالب طنزی که در طول حضور این هنرمندان طنز پرداز در برنامه مطرح شد در نوع خود جالب توجه بود که شبی مفرح را برای بینندگان رقم زده بودند.

در قسمت بعدی برنامه آیتمی درباره حراج پیراهن ایمون زائد که در دربی قبل 3 گل به استقلال زده بود به نمایش گذاشته شد که مشخص شد این لباس که به مبلغ 14 میلیون تومان به یکی از هواداران فروخته شده است اصل نبوده است و پیراهن اصلی تحویل خریدار نشده است که وی نیز از این موضوع ناراحت و خواستار پیگیری آن بود.

در ادامه برنامه حمید سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان روی خط تماس آمد.

وی درباره مناقشات اخیر فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان گفت: تفاهم خوبی با کفاشیان و فدراسیون داریم خواست مردم را دنبال می‌کردیم وزارت ورزش هیچ فشاری برای کناره گیری کفاشیان ازانتخابات فدراسیون فوتبال وارد نکرد و توصیه‌ای هم به وی نشد البته مذاکراتی بین کفاشیان و وزیر انجام شد که اجازه ندارم که محتوای آن را بازگو کنم.

وی درباره پخش آیتم هفته قبل برنامه 90 و لب خوانی صحبت‌هایش گفت: صبح روز انتخابات نامه‌ای 3 صفحه‌ای به امضای اعضای هیئت رئیسه رسید که قانون بازنشسته‌ها شامل حال کفاشیان و عزیز محمدی نمی‌شود. من هم نه تنها یک مرتبه که لب خوانی شد بلکه چندین مرتبه در این زمینه دیدگاه‌های سازمان بازرسی کل کشور را بازگو کردم. اصلا صحبت نبود که کسی حکم کند تا شخصی کنار بکشد. بلکه مطالبی که کارشناسی حقوقی شده بود را منتقل می‌کردند.

سجادی افزود: در 2 و 3 سال گذشته انتقادات نسبت به عملکرد فدراسیون فوتبال زیاد بوده است. اما به عقیده شخصی من به عنوان یک ورزشکار سابق دو و میدانی نه به عنوان معاون وزیر، در ورزش ما بازنشستگی معنایی ندارد البته قوانین دست و پای ما را بسته است.

فردوسی‌پور معتقد بود که کفاشیان جلوی فشار و زوری که از سوی وزارت ورزش و جوانان به او گفته می‌شود ایستاده است که سجادی نسبت به این موضوع انتقاد داشت و معتقد بود که زوری در کار نیست البته فروسی پور اصرار داشت که وزارت ورزش و جوانان درانتخابات شکست خورده است و باید این موضوع را قبول کند که این موضوع هم با انتقاد سجادی روبه رو شد. مجادله‌ فردوسی پور و سجادی حدود 20 دقیقه به طول انجامید.

آخرین آیتم برنامه 90 هم به تبانی تیم‌های گیتی پسند و پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال اختصاص داشت که دراین زمینه مصاحبه‌هایی از بازیکنان پرسپولیس پخش شد تا برنامه 90 سال 90 را با بحث و تبانی به پایان برساند.

سؤال برنامه 90 هم که اختصاص به رضایت مخاطبان این برنامه در سال 90 داشت با رای اعتماد 95 درصدی مردم به این برنامه همراه بود.


ایسنا: در وضعیتی که بر اساس روال همیشگی باید برنامه 90 دوشنبه برگزار می شد، با توجه به اینکه دوشنبه شب از شبکه سوم برنامه های شب عید نوروز پخش می شود، این برنامه یک روز زودتر روی آنتن رفت.


عادل فردوسی پور اما این بار به سیاق همیشگی برنامه را آغاز نکرد. او با دعوت از دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی مدرسه شهید شجاع واقع در منطقه 14 شهرداری تهران، برنامه آخر 90 را در سال رو به پایان با صحبت با تعدادی از این دانش آموزان آغاز کرد که نکته جالب انتقاد یکی از دانش آموزان به زمان پخش این برنامه بود که از تهیه کننده 90 خواست که این برنامه را پنج شنبه ها پخش کند که فردوسی پور توضیحی درباره زمان پخش فعلی این برنامه ارائه کرد اما در عین حال از پورمحمدی مدیر شبکه 3 خواست که برنامه دوشنبه شبها در راس ساعت 22:30 آغاز شود تا فرصت بهتری برای مخاطبان این برنامه جهت تماشای آن فراهم شود.


پس از پخش آگهی های طولانی مدت، فردوسی پور، پرویز مظلومی را به عنوان مهمان ویژه برنامه دعوت کرد اما پیش از صحبتهای سرمربی تیم قهرمان جام حذفی، به سانحه تصادف دایی اشاره کرد و گفت که خوشبختانه وضعیت دایی رو به بهبود است. او همچنین از تلاش همکارانش برای برقراری تماس با دایی خبر داد هر چند که این امکان تا پایان برنامه فراهم نشد.


پس از پخش گلایه های مردم از نحوه بلیت فروشی برای فینال جام حذفی، پرویز مظلومی گفت: در هر صورت باید به نظر مردم احترام بگذاریم. می توانستیم فینال را در ورزشگاه بهتری که گنجایش بیشتری داشت برگزار کنیم. باید مشکلات را از قبل پیش بینی کنیم. از حالا خوب است برای سال آینده جای بهتری را در نظر بگیریم و در مجموع می توانستیم فینال را بهتر از این برگزار کنیم.


مظلومی درباره مراسم قهرمانی و شلوغیهای همیشگی در این جور مراسمها هم گفت: ما جام را در رختکن دیدیم. البته وظیفه داشتیم که این جام را به مردم برسانیم که بعد از این اتفاق دیگر جلو نیامدیم ولی به هر حال من جام را در رختکن لمس کردم.


او درباره مصدومیتهای پیاپی بازیکنان استقلال در فصل جاری گفت: امسال فشار زیادی متحمل شدیم. دو بازی پلی اف لیگ قهرمانان آسیا برگزار کردیم. بازیهایمان هم در لیگ فشرده بود، انتقاد هم کردیم اما فایده ای نداشت. ما به طور میانگین هر 4 روز یک بار بازی داریم و حتی در شب عید نوروز هم در اردو هستیم و باید از خانواده بازیکنان و خانواده خودم عذرخواهی کنم.


مظلومی درباره انتقادهایش به برنامه 90 و در پاسخ به این سوال که آیا شما انتظار دارید مدام از تیمتان تعریف شود و تاب انتقاد ندارید، گفت: من اصلا دوست ندارم فقط از من تعریف شود. از انتقاد هم ناراحت نمی شوم. من هم برنامه شما و هم خودتان را دوست دارم اما شما بعضی از بردهای ما را لوث کردید. ما در داربی 4 بار بردیم اتفاقی نیفتاد اما پرسپولیس که برد از 500 شهر تصویر خوشحالی هواداران حریف را نشان دادید که حتما اینها خودجوش است!


وی افزود: شما دقیقا شب بازی ما مساله جباری را دوباره پیش کشیدید. صحبتی که بعد از بازی انجام داد درباره من بود. جا دارد از فنح الله زاده تشکرکنم که برای جمع کردن تیم خیلی زحمت کشید. در همه جای دنیا وقتی بازیکن را با این همه سختی میگیرند نمی توانند بازیکن را اخراج کنند. ما می توانستیم جباری را اخراج کنیم اما فرصت تازه ای به او دادیم و دیدید چه عملکرد خوبی در استقلال و تیم ملی از خود ارائه داد.


مظلومی درباره برخی از مصاحبه هایش که این طور القا می شود منظورش امیر قلعه نویی است، گفت : من چنین منظوری نداشتم. من القاب را دوست ندارم. این مردم هستند که این القاب را می دهند. دعای آنها باعث شد که موفقیتی کسب کنیم.


مظلومی در پاسخ به این سال که استقلال قهرمان شد و به آسیا رفت، آیا سال آینده می مانید یا تغییری در کادر فنی استقلال ایجاد می شود، گفت: دیشب صحبتی با فتح الله زاده داشتم. ادامه کار به شرایط بستگی دارد. من علاقه دارم بمانم اما باید ببینیم چه شرایطی پیش می آید. باید از هیات مدیره هم تشکر کنم که زحمات زیادی برای رفع مشکلات مالی انجام داده است.


مظلومی درباره رفتن فرهاد مجیدی از استقلال گفت: ما همه مخالف رفتن مجیدی بودیم. در ابتدای فصل خیلی روی مجیدی حساب کرده بودیم. در نیم فصل اول هم دیدید 9 بازی برای ما گل نزد و شرایط روحی خوبی نداشت و در نهایت باشگاه مجبور شد که با رفتن او موافقت کند. روزی نظری جویباری و امیری در هتل گفتند اگر مشکل ما هستیم استعفا می دهیم. به فرهاد هم این مساله را گفتند. ما به خاطر مجیدی متضرر شدیم.


وی درباره پخش نشدن مراسم اهدای جام گفت: پخش نشدن اهدای جام بی احترامی به 20 میلیون هوادار استقلال بود. باید پیش بینی می کردند که ممکن است بازی به ضربات پنالتی کشیده می شود اما به جای پخش مراسم سریال تکراری پخش کردند!


پس از صحبتهای مظلومی مراسم اهدای جام حذفی به استقلالیها پخش شد که بر اساس شمارش فردوسی پور 12 نفر مسوول برای اهدای جام به 22 بازیکن استقلال به روی سکو رفته بودند و حتی سامان گوران بدل فردوسی پور در برنامه طنز خنده بازار هم در زمان اهدای جام با گرمکن باشگاه استقلال به روی سکو رفت!


در ادامه برنامه بخشهایی از صحبت محمد عباسی و رسولی نژاد معاون حقوقی وزارت ورزش پخش شد که درباره اتفاقات پس از انتخابات فدراسیون فوتبال حرف زدند. در ادامه تعدادی از اهالی رسانه درباره این اتفاقات صحبت کردند. پس از این بخش، محمدرضا باهنر نماینده مجلس هم روی خط آمد و درباره طرح یک فوریتی مجلس برای رفع ممنوعیت حضور بازنشسته ها در سمتهای ورزشی گفت: مجلس برای قانونگذاری فرایند مشخصی دارد. نمایندگان این حق را دارند که در مسائل اجرایی دخالت کنند اما ما ابا داریم که وارد مسائل جزیی اجرایی شویم. در مساله فدراسیون فوتبال صورت مساله آسان بود. فدراسیونها نهاد غیر عمومی دولتی هستند و بازنشستگان نمی توانند در سمتهای ورزشی مسوولیت بر عهده داشته باشند اما دولت می تواند برگشت به کار فردی را آماده کند و این مساله فرایند طولانی و سختی نیست. اگر دولت تا پایان تعطیلات مجلس مساله را حل کرد خوشحال می شویم اما باید فکر طولانی مدتی بکنیم اما اگر دولت مصلحت ندید ما کار را جلو می بریم و تلاش می کنیم مساله پیش برود اما این را هم باید بدانیم که به هر حال ایشان(کفاشیان) نمیتواند غیرقانونی بر سر کار بماند.


وی افزود: تکرار می کنم مجلس اصلا این اراده را ندارد در کارهای ریز اجرایی ورود کند اما اگرمشکلی پیش بیاید برای حفظ منافع نمی توانیم کاری انجام ندهیم. به هر حال امیدوارم دولت این کار را به خوبی پیش ببرد. این را هم باید بگویم مجلس نامزدی ندارد اما احساس می کنیم مشکلی پیش آمده و باید آن را برطرف کنیم.


پس از صحبتهای باهنر، فردوسی پور اعلام کرد که حاضر است با رسولی نژاد و سجادی درباره صحبتهای مطرح شده گفت و گو کند.


در ادامه شب عجیب و غریب 90 در روزهای پایانی سال جاری، سه بازیگر تلویزیون و سینما مهمان این برنامه بودند. رامبد جوان، حبیب رضایی و سروش صحت سه مهمان این برنامه بودند که برای دقایقی همه چیز را به هم ریختند اما جالبتر از همه سوال حبیب رضایی بود که قبل از شروع صحبتهایش از فردوسی پور پرسید که "ما چرا اینجا هستیم" و در ادامه رامبد جوان هم گفت: برای ما خیلی جذاب بود که به 90 دعوت شدیم اما هر کسی را که دیدیم و گفتیم امشب به 90 می رویم گفتند که حتما به برنامه هفت دعوت شده اید و اعداد را با هم قاطی کرده اید! پس از جوان، سروش صحت هم برای اینکه حرفهای دو همکارش را تکمیل کرده باشد گفت: بعد از دعوت به 90 می توانم برای خودم احتمال حضور در کره ماه هم قائل شوم.


فردوسی پور در پاسخ به این صحبتهای طنزآمیز این سه بازیگر گفت: سال قبل مرتضی احمدی از قدیمیترین هواداران پرسپولیس را دعوت کردیم و گپ و گفت خیلی خوبی از کار در آمد و امسال هم فکر کردیم که سه بازیگر دیگر را دعوت کنیم.


در ادامه و در شرایطی که به خاطر شیطنتهای معمول این سه بازیگر برنامه از روند طبیعی اش خارج شده بود، بخش معرفی برندگان مسابقه پیامکی برنامه 90 که معمولا سه تا چهار دقیقه طول می کشید بیش از 10 دقیقه به طول انجامید و برنامه آنقدر در شرایط غیر طبیعی دنبال می شد که رامبد جوان بر روی صندلی فردوسی پور نشست و دو بازیگر دیگر مسوولیت وارد کردن اعداد برای انتخاب نفرات برتر را بر عهده گرفتند اما واکنشهای فردوسی پور نشان می داد که علاقه داشت هر چه زودتر این بخش به پایان برسد.


پس از اینکه برای چند دقیقه ای برنامه 90 به لطف حضور سه بازیگر حالت طنز به خود گرفت، حمید سجادی معاون وزیر ورزش روی خط آمد تا هم درباره اتفاقات پس از انتخابات صحبت کند و هم اینکه درباره لب خوانی صحبتهایش در مجمع توضیحی ارائه کند. ابتدا فردوسی پور به سوابق ورزشی سجادی اشاره کرد و گفت در زمانی که همه اهالی ورزش انتظار داشتند شما به عنوان وزیر ورزش رای بیاورید به خاطر اتفاقات غیر ورزشی این اتفاق نیفتاد اما حالا اهالی فوتبال از شما انتظار دارند که از ورزش و فوتبال دفاع کنید و وارد لابیهای سیاسی نشوید که سجادی در پاسخ گفت: این یک اصول کاری درست است که کار ورزش نباید با مسائل دیگرقاطی شود. اما درباره ابهاماتی که به وجود آمده باید بگویم شما می توانتسید از من بپرسید که در مجمع چه گفته ام و نیازی نبود از کارشناسان لب خوانی استفاده کنید. ضمن اینکه همانطور که شما هم اعتقاد دارید در یکی، دو سال گذشته اختلاف سلیقه هایی در فدراسیون فوتبال به وجود آمده بود.


پس از این صحبت، فردوسی پور گفت باید به هر حال به نظر اعضای مجمع احترام گذاشت و شما و وزارت ورزش نباید برای انصراف کفاشیان فشارمی آوردید که سجادی در پاسخ گفت: فشار نیاوردیم. نه توصیه بود و نه فشار. ضمن اینکه مگر حرفهای من که شما لب خوانی کردید جرم و جنایت بود. در ادامه این گفت و گو فردوسی گفت قبول کنید نمی خواستید کفاشیان باشد. شما به عنوان کسی که در ورزش سوابق درخشانی دارید، می دانید باخت چیست و امید ورزشیها به شماست که سجادی در پاسخ گفت: واقعا آشی که شما دارید هم میزنید به این شوری نیست. بیشترین همکاری را در این مدت من به همراه کفاشیان و نبی داشته ام و از طرف آقای وزیر ماموریت داشته ام که کارها را به خوبی پیش ببریم. اینطور نبود که ما فشار بیاوریم. البته مذاکراتی بین عباسی و کفاشیان وجود داشته که بهتر است درباره مفاد این مذاکرات از خودشان بپرسید.


سجادی درباره صحبتهایی که در حین مجمع انجام داد و پخش آن صحبتها جنجالساز شد گفت: اگر از خود من می پرسیدید میگفتم که چه گفته ام. در روز انتخابات نامه سه صفحه ای با امضای هیات رییسه فدراسیون به دستم رسید که آمده بود قانون بازنشسته ها شامل حال کفاشیان و عزیز نمی شود. من بیش از 7، 8 بار در این باره در حین جلسه با اعضای هیات رییسه صحبت کردم و در زمان برگزاری مجمع داشتم دیدگاه سازمان بازرسی را منتقل می کردم. می خواهم صراحتا بگویم این طور نبود که بخواهیم به کسی فشار بیاورم و تنها داشتم مطالب حقوقی را توضیح می دادم.


در ادامه فردوسی پور نظر کارشناسی سجادی را درباره منع حضوربازنشسته ها در ورزش پرسید که معاون وزیر ورزش گفت: نظر من این است که در ورزش کشور بازنشستگی معنی ندارد و باید از عصاره این نیروها استفاده کنیم. سجادی و کفاشیان نباید هیچگاه در این ورزش بازنشسته شوند.


فردوسی پور که از جواب سجادی قانع نشده بود ادعا کرد اگر قریب انتخاب می شد و این مشکل برایش پیش می آمد در کمترین زمان این مشکل برطرف می شد که سجادی در پاسخ گفت: ما می گوییم جواز کفاشیان آماده است اما شما می گویید ما شکست خورده ایم! ما داریم کمک می کنیم این مشکل حل شود. ضمن اینکه جواب نامه فیفا و ای. اف. سی از سوی فدراسیون فوتبال آماده شده است. من از شما می خواهم درباره وزارت ورزش و فدراسیون و این زحماتی کشیده شده این جور قضاوت نکنید و کمک کنید این مشکل خیلی زود حل شود.


پس از این مکالمه تلفنی حبیب رضایی به محبوبیت 90 اشاره کرد و رامبد جوان 90 را بهترین برنامه تلویزیون معرفی کرد و گفت که فردوسی پور با این اجرایش "نابغه" است. فردوسی پور درباره تعریف این دو بازیگر از برنامه اش گفت: مدیران رسانه من را در این مدت تحمل کرده اند و این فضا را باز نگه داشته اند و بی انصافی است بعد از 13 سال این قدردانی را از آنها نداشته باشم.


سروش صحت هم در پایان حضور بازیگران تلویزیون و سینما گفت: واقعا به عنوان کسی که تنها می توانم یک بار روپایی بزنم از حضورم در برنامه 90 هیجان زده شدم!


به گزارش فارس،بررسی عملکرد داوران در تعدادی از بازیهای لیگ برتر، پخش صحنه هایی از بازیهای لیگ یک و بررسی اتفاقات فوتسال بخشهای پایانی آخرین برنامه 90 در سال 90 بود. سوال این برنامه هم به نظر مخاطبان درباره برنامه 90 در سال 90 ارتباط داشت که از بیش از دو میلیون نفری که در این نظرسنجی شرکت کردند 95 درصد از عملکرد این برنامه ابراز رضایت کردند و 5 درصد به کارنامه فردوسی پور و همکارانش نمره منفی دادند.




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین