کد خبر: ۱۵۰۰۷۱
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۲

این سه نفر بهتر از همه می دانند که چه خبر است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نویسنده وبلاگ اسکالپل نوشت: نمی خواهم نگاه تبلیغاتی به ماجرا داشته باشم ولی بعضی از اوقات باید عبارات قدما را طلا گرفت و شترق زد وسط بیلبوردهای مملکت. قدیمی های ما ضرب المثل هایی ساخته اند که در چند تا کلمه یک کتاب را جا داده اند. نمونه اش همین که می گویند " سگی که پارس می کند ، نمی گیرد". کلّ سیاست امنیتی و خارجی اسرائیل در قبال جمهوری اسلامی را می شود تپاند توی این ضرب المثل!

لاریب فیه اگر صهیونیست ها می توانستند قدمی جلو بیایند، حرف نمی زدند، بلکه وقت را از دست نمی دادند. اخیراً هم خودشان دارند چپ و راست می گویند که ایران سلاح هسته ای ندارد و به طرفش نرفته و بعد اضافه می کنند ما می توانیم قبل از اینکه چنین اتفاقی بیفتد متوجه بشویم . ولی خودمانیم؛ بیاییم و اصلاً قبول کنیم که صهیونیست ها راست می گویند. اصلاً در این شطرنج، خر صهیونیستها شاه است !* بنده فکر می کنم تنها کسانی که از عدم حمله ی صهیونیستها به جمهوری اسلامی مطمئن هستند، نه اباما و کامرون و سارکوزی و کاترین اشتون و پوتین و لاوروف و ملک عبدا... و شیخ حمد هستند، بلکه نتانیاهو و باراک و رییس ستاد ارتش صهیونیستها خودشان بهتر از همه می دانند که خورده اند به خنس. برای همین دارند کسری بودجه ی دل و جیگر و عقل شان را با زبان تهدید و شاخ و شانه کشیدن جبران می کنند.

هاآرتص می نویسد که کامرون می گوید در این برهه حمله اسرائیل بر علیه ایران توجیهی ندارد.ویکلی استاندارد دارد خودش را می کشد که بگوید اسرائیل حق حاکمیت بر سرنوشت خود را دارد و اگر لازم باشد و به آنجا برسد ، می تواند به تنهایی بر علیه ایران اقدام کند. ژنرال دمپسی می رود تل آویو که یک موقع ایهود باراک دست از پا خطا نکند. راستی عجیب برای ژنرال دمپسی رییس ستاد ارتش آمریکا نگرانم. این آدم شبها که می خوابد، یحتمل کابوس می بیند که سربازانش به خاطر خبط و جهالت اسرائیلی ها دارند تلف می شوند. شاید وقتی آقای احمدی نژاد از عقلایی در آمریکا صحبت می کند که مانع حمله آمریکا به ایران می شوند، منظورش همین آقای دمپسی و پیش از ایشان آقای پترائوس بوده است. اسرائیل تنهاتر از همیشه است. دور و برش پر است، ولی کسی نمی تواند و نمی خواهد کمکش کند. الغریق یتشبث بکل حشیش یا همان آدم در حال غرق شدن به هر چیزی چنگ می زند. انگار صهیونیست ها این قابلیت را دارند بقیه را با خود به داخل باتلاق بکشند!

به گزارش فارس، هر چند ممکن است تکراری باشد؛ ولی می گویند شخصی رییس فدراسیون شطرنج شد و چند تا قانون جدید گذاشت : فیل نمی تونه اسب رو بزنه / از این به بعد خر هم بازیه / هیچ مهره ای نمی تونه خر رو بزنه / خر می تونه همه رو بزنه / اصلاً خر شاهه! حالا حکایت اسرائیلی ها است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین