کد خبر: ۱۵۰۷۴۹
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۰

سرقت ميليونی آبدارچی بانک

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: فرمانده انتظامي اسلامشهر از دستگيري آبدارچي بانكي خبر داد كه با تخريب و سوراخ كردن ديوار بانك اقدام به سرقت 150 ميليون ريال كرده بود.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني پليس، سرهنگ افضل گلزاري فرمانده انتظامي اسلامشهر ، در تشريح جزييات سرقت 150 ميليون ريالي از بانكي در اسلامشهر گفت: 14 اسفندماه سال گذشته يك فقره سرقت از بانكي در منطقه «باغ فيض» به پليس گزارش شد.

وي با بيان اينكه ماموران پليس آگاهي اسلامشهر با حضور در صحنه حادثه و در بررسي اوليه دريافتند كه سارق يا سارقان احتمالي با تخريب و سوراخ‌كردن ديوار آبدارخانه وارد بانك شده و مبلغ 150 ميليون ريال به سرقت برده‌اند، گفت: ماموران پليس آگاهي پس از بررسي صحنه سرقت دستگيري سارق يا سارقان احتمالي را در دستور كار خود قرار دادند.

جانشين فرماندهي انتظامي غرب استان تهران با بيان اينكه ماموران در تحقيقات خود به فردي كه در آبدارخانه مشغول به فعاليت بود، مشكوك شدند، گفت: كارآگاهان اين فرد را تحت نظارت و كنترل خود قرار داده و در تحقيقات خود از اين فرد به سرنخ‌هاي جديدي رسيدند به گونه‌اي كه مشخص شد كه حساب بانكي آبدارچي بانك گردش خوبي داشته و پس از سرقت از بانك مبلغ سنگيني به حساب اين فرد وارد شده است.

وي افزود: سرانجام پس از تحقيقات تكميلي بعد از ظهر روز گذشته آبدارچي بانك به نام «عمران – س» توسط كارآگاهان دستگير و براي تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي منتقل شد.

گلزاري افزود: آبدارچي بانك در اعترافات خود ضمن قبول سرقت از بانك معترف شد كه از مدت‌ها پيش به موادمخدر از نوع شيشه اعتياد داشته و با توجه به اينكه در بانك به عنوان آبدارچي مشغول به فعاليت بود؛ وسوسه شده و براي تامين هزينه‌هاي مصرف موادمخدر با تخريب و سوراخ كردن ديوار بانك مبلغ 150 ميليون ريال به سرقت برده است.

به گفته وي متهم دستگيرشده با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل دادسرا شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین