کد خبر: ۱۵۱۴۴۱
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۵
اکرمی:

فقط با استعفای مرتضوی استیضاح وزیر کار منتفی می شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سید رضا اکرمی نماینده تهران و از امضا کنندگان استیضاح شیخ السلامی با بیان اینکه روند استیضاح وزیر کار و امور اجتماعی به دلیل انتصاب سعید مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی به طور طبیعی طی می شود،گفت: ما منتظر هستیم هیات رییسه مطرح کند که چه زمانی استیضاح وزیر کار در دستور است و هروقت آقای مرتضوی اعلام انصراف کرد خود به خود موضوع منتفی میشود.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون اظهارات اخیر رییس جمهور مبنی بر اینکه در صورت استیضاح وزیر کار مرتضوی را به عنوان سرپرست وزارتخانه منصوب می کند، تصریح کرد: در عالم لفظ حرف بسیار است اما ما مامور به وظیفه هستیم و می خواهیم بگوییم که فردی که محاکمه قضایی شده و تحت تعقیب است و پرونده او مفتوح است نباید مسئول صندوق تامین اجتماعی شود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: اینکه استیضاح وزیر کار رای می آورد یا خیر و اینکه در صورت رای آوردن استیضاح رییس جمهور چه می کند را نمی دانم.ما نمی توانیم به خاطر اینکه رییس جمهور یک حرفی می زند اقدامی انجام دهیم و حرف دیگری بزنیم ما کار خودمان را می کنیم .

اکرمی با اشاره به جلسه سوال از رییس جمهور اظهارداشت: همانطور که آقای احمدی نژاد آمد و جلوی 79 نفر از امضا کنندگان سوال از رییس جمهور حرفهای بی مایه و بی پایه ای که شایسته یک آدم عادی و معمولی نیست به مجلس جواب داد و نمره بیست می خواست برود ما که نمی توانیم به آنها نگاه کنیم. ما قانون داریم و طبق آن رفتار می کنیم حال چه استیضاح شیخ السلامی رای بیاورد چه رای نیاورد.

به گزارش شفاف،وی در پاسخ به اینکه آیا امکان دارد که انتصاب مرتضوی به دیوان عدالت اداری فرستاده شود، گفت: هر دستگاهی طبق قانون به آقای مرتضوی بگوید برو کنار و او کنار برود ما قبول داریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین