کد خبر: ۱۵۲۲۳۱
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۳

توكلي: به بنده مي‌آيد با دولت تباني كرده باشم؟!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: يك متقاضي استيضاح وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در دفاع از عملكرد استيضاح‌كنندگان مبني بر انصراف از استيضاح شيخ‌الاسلامي گفت: هيچ هدف انتخاباتي و سياسي را در طرح استيضاح دنبال نكرديم، بلكه وقتي اطمينان عقلايي يافتيم كه مرتضوي كنار مي‌رود از طرح استيضاح وزير منصرف شديم. 

احمد توكلي در تذكري گفت: دوستاني كه ما را متهم به سياسي‌كاري كردند و گفتند هدف‌مان هيأت رييسه آينده مجلس است بايد بدانند ما در تيم استيضاح كننده در انجام گرفتن اين كار وحدت عمل داشتيم.

وي افزود: همانطور كه در استيضاح وزير امور خارجه، صالحي قبول كرد و ملك‌زاده با استعفا كنار رفت، در خصوص استيضاح وزير كار نيز وقتي اطمينان عقلايي پيدا كرديم كه مرتضوي استعفا مي‌دهد از پافشاري بر استيضاح منصرف شديم.

نماينده مردم تهران يادآور شد: در سوال از رييس‌جمهور نيز كه مطرح شد، گفتيم كه اين كار بهتر در شرايطي كه گراني كمر مردم را مي‌شكند، دنبال نشود به همين دليل از تقاضاي سوال از رييس‌جمهور منصرف شدم.

وي پرسيد آيا سازمان تامين اجتماعي كه ده‌ها هزار ميليارد تومان گردش مالي دارد بايد اينطور درباره اش عمل شود.

وي با رد اغراض انتخاباتي و سياسي بودن طرح استيضاح گفت: بنده در صحبتي كه قبل از سال داشتم به وي توصيه كردم كه كنار برود ولي ايشان نپذيرفت، از كجا بايد مي‌دانستم كه مرتضوي از بنده درخواست حكميت مي‌كند؟ بنابراين اين كه گفته مي‌شود سوءظني در كار بوده است، اينطور نبوده است، آيا به بنده مي‌آيد كه با دولت تباني كرده باشم.

به گزارش ايسنا،توكلي افزود: گفته مي شود كه رييس‌جمهور استعفاي مرتضوي را نپذيرفته است ولي مرتضوي گفته در خانه مي‌مانم و سركار نمي‌روم و اگر به اين وعده خود پايبند نباشد استيضاح را به جريان مي‌اندازيم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین