کد خبر: ۱۵۲۶۴۲
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۸

روح‌الله حسينيان: مجلس در پی بی‌ثبات کردن نظام است!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رييس فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس شوراي اسلامي، با اشاره به عملكرد مجلس هشتم در چهار سال گذشته، ابراز اميدواري كرد كه در مجلس نهم مخصوصا هيات رييسه مجلس افراد صاحب فكري باشند تا مجلس از حالت روزمرگي و تصميم‌هاي متعارضي كه براي مردم ايجاد نگراني مي‌كند، خارج شود.

حجت‌الاسلام حسينيان اظهار داشت: من معتقدم مجلس هشتم خصوصا در روزهاي آخر خود بستر تنش بين دولت و قوه مقننه را ايجاد مي‌كند و متاسفانه اين برخوردها نشانگر اين است كه مجلس مي‌خواهد در آخر عمر ثبات جمهوري اسلامي را از بين ببرد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری افزود: البته مجلس هشتم عملكردهاي مثبتي از جمله موضع‌گيري در قبال ابرقدرت‌هاي خارجي را داشته اما در عين حال در برخي قوانينش روزمرگي وجود داشته كه يك روز در مجلس راي آورده‌، روز بعد كان‌لم‌يكن شده و دوباره مطرح شده كه از جمله مي‌توان به قانون اصلاح روند سوال از رييس‌جمهور اشاره كرد.

اين نماينده اصولگراي مجلس، بي‌ثباتي و نبود شيرازه فكري در مجلس را از نقاط ضعف مجلس هشتم دانست و گفت: اميدواريم در مجلس نهم خصوصا در هيات رييسه افراد صاحب فكري انتخاب شوند تا مجلس از حالت روزمرگي و تصميم‌هاي متعارضي كه موجب نگراني مردم مي‌شود، از جمله قانون حقوق مادام‌العمر، قانون وقف دانشگاه آزاد و تغيير نحوه سوال از رييس‌جمهور كه تصويب شد، خارج شود و اين خطاها ديگر تكرار نشود.

به گزارش ایسنا،رييس فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: به نظر مي‌رسد در مجلس هشتم عمده مشكلات و ضعف‌ها از مديريت هيات رييسه مجلس بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین