کد خبر: ۱۵۲۹۳۰
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۳

حميد سمندريان، عزت‌الله انتظامي و هما روستا «پالتوی پشمی قرمز» را ديدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سه هنرمند صاحب‌نام تئاتر ایران چهارشنبه (30 فروردين‌ماه) با حضور در تالار سایه مجموعه‌ي تئاترشهر از نمایش «پالتوی پشمی قرمز» به کارگردانی افسانه ماهیان دیدن کردند.

حمید سمندریان، عزت‌الله انتظامی و هما روستا سه هنرمندی بودند که 30 فروردین‌ماه با حضور در تالار سایه، نمایش «پالتوی پشمی قرمز» به کارگردانی افسانه ماهیان را ديدند.

پیام دهکردی یکی از بازیگران این اثر نمایشی، بعد از پایان نمایش گفت:‌ بازیگری تئاتر ایران به حق مدیون استاد عزت‌الله انتظامی است که نام خود را با حضور چند ساله‌اش در عرصه‌ي تئاتر جاودانه کرد.

او به تلاش‌های چند ساله‌ي حمید سمندریان در عرصه‌ي تئاتر نیز اشاره کرد و گفت: بسیار خوشحالم که امروز در صحنه‌ای حضور پیدا کردم که بیننده‌ي آن، هنرمندی است که حق بزرگی بر گردن تئاتر این مملکت دارد و باید گفت جریان آموزش علمی تئاتر ایران به نوعی مدیون او و زحماتش در عرصه‌ي تئاتر است.

دهکردی ادامه داد: گروه اجرایی به پاس حضور ارزشمند این سه هنرمند والای تئاتر ایران، با افتخار اجرای خود را به حمید سمندریان، عزت‌الله انتظامی و هما روستا تقدیم می‌کند.

نمایش «پالتوی پشمی قرمز» به کارگردانی افسانه ماهیان و بازی پیام دهکردی، الهام کردا و ستاره پسیانی هر روز به‌جز شنبه‌ها در تالار سایه مجموعه‌ي تئاتر شهر به صحنه می‌رود. 

اجرای نمایش «چهارسو / سایه» به‌دلیل استقبال تماشاگران در کافه تریای تالارهای چهارسو و سایه تمدید شد.

این اثر نمایشی که از هفتم اسفندماه سال گذشته به کارگردانی پوریا کاکاوند در قالب اجراهای محیطی مجموعه‌ي تئاتر شهرپذیرای علاقه‌مندان تئاتر بود، به‌دلیل استقبال قابل توجه تماشاگران تا جمعه (هشتم اردیبهشت‌ماه) تمدید شد.

به گزارش ايسنا، نمایش «چهارسو / سایه» تا تاریخ یادشده هر روز ساعت 17 در کافه تریای تالار چهارسو و سایه میزبان علاقه‌مندان به تئاتر خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین