کد خبر: ۱۵۵۵۰۵
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۵
با عبور از سد ایرانجوان؛

گهرزاگرس به لیگ برتر صعود کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم‌ فوتبال گهر زاگرس دورود با برتری در دو بازی رفت و برگشت مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول برابر ایرانجوان بوشهر، جواز حضور در دوازدهمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های کشور را بدست آورد. 

دیدار برگشت از مرحله پلی‌آف مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور عصر امروز چهارشنبه با تساوی بدون گل بین دو تیم گهر زاگرس دورود و ایرانجوان بوشهر همراه شد که با این نتیجه و با تساوی یک بر یک بازی رفت، تیم گهر زاگرس موفق شد برای نخستین مرتبه لیگ برتری شده و اولین تیم استان لرستان لقب گیرد که به این مسابقات راه یافته است.

در این مسابقه که در ورزشگاه شهرداری بروجرد و با قضاوت علیرضا فغانی برگزار شد، محمد قاسمی‌نژاد، رضا کاردوست و علی واقف از تیم گهر زاگرس و صادق گشنی از تیم ایرانجوان بوشهر از داور مسابقه کارت زرد گرفتند.

به گزارش مهر، در بازی رفت دو تیم ایرانجوان بوشهر و گهر زاگرس دورود به تساوی یک بر یک رضایت دادند. مهدی چاه کوتاه‌زاده (45) برای ایرانجوان و محمد غلامین (52) برای گهر زاگرس در آن مسابقه گلزنی کرده بودند.

پیش از این تیم پیکان به عنوان تیم برتر گروه "الف" و تیم آلومینیوم هرمزگان به عنوان تیم برتر گروه "ب" جواز حضور در دوازدهمین دوره لیگ برتر را کسب کرده بودند.

همچنین تیم‌های شاهین بوشهر، شهرداری تبریز و مس سرچشمه کرمان هم از لیگ برتر به دسته اول سقوط کردند. با توجه به سقوط شاهین و ناکامی ایرانجوان باید استان بوشهر را بزرگترین ناکام فصل جاری مسابقات فوتبال لیگ برتر و لیگ دسته اول دانست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین