کد خبر: ۱۵۵۹۶۵
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۶
مخالفان جریان انحرافی میلیاردر شده اند!!

واکنش کوثری به تهمت پراکنی جدید دولت

کوثری:اگر این سخنان صحت داشت مطمئنا از افرادی نام می بردند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «تجارت با رمز متقلبانه مبارزه با انحراف»، این اتهامی است که محمدجعفر بهداد، معاون سیاسی نهاد ریاست جمهوری در گفتگوی امروز خود با بولتن جریان انحرافی مدعی آن شده و همسو با دیگر اعضای کابینه ، عزم خود را در جهت نفی وجودی جریان انحرافی و متهم کردن دیگران در پیگیری فعالیت‌های این جریان، جزم کرده است.

پیش از این نیز علی اکبر جوانفکر این جریان را معجول و زایده توهمات برخی چهره‌ها همچون هاشمی خوانده بود! امروز هم بهداد می‌گوید که برخی با اسم رمز مبارزه با انحراف میلیاردر شده‌اند، اما از بیان جزئیات و اینکه این افراد چه کسانی هستند و چگونه در جریان این مبارزه تجارت کرده‌اند، خودداری می‌کند.

اینکه چرا این عده همچنان بر نفی وجودی جریان مذموم انحرافی تاکید و از اعضای ارشد آن -که بسیار از آن‌ها نام برده شده- حمایت می‌کنند روشن است، اما نکته قابل توجه و اساسی به حاشیه راندن و گرفتن انگشت اتهام به سوی آن عده‌ای است که اعتقاد به خشکاندن ریشه جریان انحرافی دارند. افرای که شاید با شایعه افکنی‌های این چنینی از افشاگری در باب این جریان کوتاه آیند.

اسماعیل کوثری در این خصوص معتقد است که تهمت زنندگان می‌خواهند رد گم کنند تا با گمراهی اذهان عمومی به فعالیت‌های خلاف خود ادامه دهند.

وی که با «فردا» گفتگو می‌کرد، با رد این سخنان و تاکید بر غیرواقعی بودن آن، گفت: اگر گفته‌های آن‌ها صحت داشت، شک نکنید که اسامی را هم اعلام می‌کردند، حالا هم دیر نشده، می‌توانند اسامی را افشا کنند تا مردم هم از این سردرگمی نجات یابند.

نماینده مردم تهران فرار به جلو را شیوه جدید برای رهایی از جریان انحرافی دانست و گفت: آن‌ها با اینگونه اظهارات عجیب و غریب به بیراهه رفته‌اند، چه کسی باور می‌کند که به اسم مبارزه با جریان انحرافی تجارت شده است؟

وی از فعالیت‌های خلاف قانونی خبر داد که پس اینگونه تهمت‌ها در حال انجام است و با شلوغ کردن می‌دان، قصد پنهان کاری آن را دارند. آن‌ها برای گمراهی دیگران دست به هر کاری می‌زنند و هیچ ابایی هم ندارند.

به گزارش فردا،کوثری افزود: از این می‌ترسند که شناخت با جزئیات جریان انحرافی فراگیر شود و با شدت بیشتری به اعمالشان رسیدگی شود. غافل از اینکه همه حدیث مفصل خوانده‌اند از این مجمل.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین