کد خبر: ۱۵۸۳۲۴
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۸

حیوان آزاری به بهانه برپایی یک نمایشگاه+ تصاویر

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب:  شهرام امیری شریفی با بیان این مطلب افزود: آنچه در این گزارش می بینید، تصاویر نمایشگاهی با عنوان انسان، حیوان، طبیعت است که در اراک بر پاست.


به گفته وی، این نمایشگاه که در آن سابقه فرار یک قلاده خرس در یکی از شهرها ی کشور وجود دارد با مجوزهای خاص اقدام به حمل، نگهداری و نمایش حیوانات در شرایط بسیار اسفناک می کند.شریفی اظهار داشت: این نمایشگاه مدتهاست مشغول سفر به استان های مختلف و نمایش حیوان آزاری است ولی این بار به بهانه آشنا کردن مردم با تنوع زیستی در اراک برگزار شده است.

مدیر انجمن دیده بان حقوق حیوانات تصریح کرد: اداره کل محیط زیست استان مرکزی در این نمایشگاه غرفه ای به مساحت ۳۶ متر مربع دارد و مسوولان آن معتقدند با این فعالیت گامی دیگر در نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از محیط زیست برداشته اند.به اعتقاد وی، وقتی کار فرهنگی با مجوز سازمان محیط زیست بدون نظارت و این گونه باشد، شکار خرس و پلنگ و انواع و اقسام حیوان آزاری به دست افراد نا آگاه جامعه چندان هم عجیب نیست.

به گزارش مهر،شریفی اظهار داشت: در حالیکه مسوولان سازمان حفاظت محیط زیست به چنین آزارنمایی هایی مجوز فعالیت رسمی می دهند، بهتر است تعریف خود از حیوان آزاری را جهت تنویر افکار عمومی ارایه و اعلام کنند در چه شرایطی با نگهداری گونه های حیات وحش برخورد می کنند.

{$old_album_158324}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
0
0
به نام خدا ، حیوانات هم ، حزو مخلوقات خداوند می باشند و در
دین ما کمک و رسیدگی به حیوانات از زبان پیامبر و امامان خیلی
نقل شده است . و حتی در احادیث ، زنی که گناهکار بوده ، چون
سگی را آب داده است ، به درگاه خداوند ، بخشیده شده است .
ایکاش پارکهای بزرگ و طبیعی زیادی برای نگهداری این حیوانات
ترتیب بدهند و مثل بعضی از کشورها ، مردم با ماشین به دیدن این حیوانات بروند و حیوانات در محیط طبیعی و وحشی خود ، زندگی کنند . هرگونه آزاررساندن به مخلوقات خداوند ، اعم از انسانها ، حیوانات و محیط زیست ، موج منفی شدیدی برای آزاررسانده ، می رساند و بهرجهت چوبش را می خورد . چون همه کارهای ما در زندگی ثبت می شود و تحت نظر هستیم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
0
0
با سلام : انسان به عنوان یک مسئولی که عقل دارد ، اشرف
مخلوقات نامیده شده و چون حیوانات عقل ندارند ، بنابر این
مسئولیت آنها به عهده ما اشرف مخلوقات ، می باشد . ما در برابر بقیه انسانها ، حیوانات و زمین ، خیلی تعهد و مسئولیت
داریم . البته به آن معنا نیست که حیوانات را در محیط زندگی خود
عادت دهیم . این موجودات در محیطهای طبیعی و سرباز در طبیعت ، بیشتر احساس آرامش می کنند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
0
0
با سلام مشابه همین نمایشگاه هم در سال گذشته در شهر همدان برگزار شد که حیوانات با زخمهای باز و بدی نگهداری میشدند بنحوی که یک میمون زخم گرده اش را به بازدید کنندگان نشان میداد و کسی توجه نمیکرد(عکسهایش موجود است) من به صداو سیما و محیط زیست و ... زنگ زدم و همگی اظهار تاسف میکردند چون روز آخر برپایی چنین نمایشگاهی از حیوانات ! برای...! بود.جالب اینجاست که در گرمای بعداظهر هیچ آبی داخل ظرف آن موجودات نبود و به مسئول حراست یا نگهبانب نمایشگاه که گفتم با تعجب نگاهم کرد.؟!جای بسی تاسف است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
0
0
خدا لعنتشان می کند...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین