کد خبر: ۱۵۸۷۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۶

احمدی‌نژاد: امام خمینی ارکان حکومت را برآمده از اراده ملت می‌دانست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد در شب بیست و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: عاشقان امام خمینی با همه وجود میراث آن عزیز سفر کرده را پاس می دارند تا تحقق کامل آن لحظه ای از پای نمی‌نیشینند و به همراه همه آزادیخواهان جهان هیمنه همه مستکبران و بدخواهان را بزودی در تاریخ دفن می کنند. 

به گزارش جماران، احمدی نژاد با اشاره به درس های بسیار حقیقت بخش و حکت آموز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برای همه آزادیخواهان جهان در بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی عشق به همه خوبیهای آن عزیز سوزانتر، ‌در قلب ملت و ملت های آزادیخواه جهان جاری است. 

وی گفت: پیام والای بنیانگذار جمهور اسلامی ایران در گوش همه جهانیان بوده و عاشقان امام خمینی هم اکنون در همه جهان برای تحقق آرمانهای والای او لحظه ای از پای نمی نشینند. 

وی افزود:امام ما زنده و درخشنده است چرا که تولید ،‌عدالت و عشق ومحبت همچنان زنده است. 

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه به فرموده امام این قرن به خواست خدا قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران است افزود: به فضل الهی بزودی جهان از وجود زورمداران و تحقیرکنندگان حقیقت و کرامت انسانی خالی می شود و توحید و عدالت در جهان مستقر خواهد شد. 

احمدی‌نژاد نگاه امام خمینی را به مسائل جهانی نگاهی جهانی برشمرد و افزود‍: امام تنهاترین و کامل ترین جایگزین بر مدیریت جهانی را استقرار مدیریت عدل الهی می دانست.
 
وی گفت: تمام حرکات، زندگی و انقلاب امام خمینی برای تحقق حکومت عدل جهانی همراه با عدالت بود و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تمام همت خود را به کار گرفت تا این موضوع در دستور کار همه مسئولان باشد. 

وی گفت: امام خمینی (ره) گرایش به اشرافیت در مدیریت را خلاف تحقق حکومت جهانی می دانست و در تمام دوران زندگی سیاسی خود با ان مبارزه کرد. 

احمدی نژاد در ادامه سخنان خود عوامل توحید، عبودیت، اخلاص ، عدالت، ‌عشق و محبت و آزادی همراه با آگاهی را موجب تعالی انسان و جامعه بشری دانست و افزود: امام همه این عوامل را در وجود خود داشت و همواره با مردم و در کنار مردم به فکر خدمت رسانی مطلوب بود. 

احمدی‌نژاد مز شکوفایی انسان را توحید ،عبودیت و اخلاص دانست و افزود: همانطور که امام علی (ع) تجسم توحید ، عبودیت و اخلاص بود وهمه کارها را برای خدا انجام می داد امام راحل ما نیز به این حقیقت والا توجه کامل داشت و همیشه تعالی انسانها را در دستور کار قرار می داد. 

وی افزود: هنگامی که در جنگ تحمیلی همه قدرتهای مادی دنیا علیه ملت دست تنهای ما هجوم آوردند امام در همان زمان فرمود دزدی امده و سنگی انداخته و جوانان ما بزودی او را سرجایش می نشانند. 

احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود با اشاره به عامل عدالت در جامعه افزود: عدالت سازوکار خود را می طلبد چرا که همه ازدیخواهان جهان همواره به دنبال استقرار عدالت در جوامع بشری بوده اند و امام راحل ما نیز تا روزهای پایانی عمر خود به دنبال این موضوع بود و در دنیا تنها کسی بود که فرمود اندیشه صهیونیستی باید از جامعه بشری ریشه کن شود تا عدالت مستقر شود. 

وی همچنین خاطر نشان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در همه دوران زندگی سیاسی خود رژیم صهیونیستی را ظلم آشکار و ظلم به ملت‌ها و تحقیر کننده ملت ها می دانستند و همیشه با آن مبارزه می کردند به همین خاطر بود که روز قدس را برای مبارزه علنی با رژیم صهیونیستی نامگذاری کردند. 

احمدی نژاد همچنین در توضیح عشق ومبحت که یکی از عوامل تعالی انسان و جامعه بشری است افزود: عشق به خلق خدا معیار سنجش انسانهاست و کسانی که برای خدا فعالیت می کنند همیشه زنده و جاوید هستند. 

وی گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دارای جایگاهی بی بدیل و دارای عشق و محبت به خدا و انسانهای ازاده است چرا که امام عادل ،عشق به انسانها را مایه عدالت و صیانت کننده کرامت انسانها میدانست. 

احمدی نژاد گفت: امام عاشق انسانها بود باهمه مهربانی می کردو خدمتگزار ملت بود و همیشه با مردم ، در کنار مردم و فداکار در مسیر مردم بود. 

وی گفت: امام راحل ما نیز همچون مولای خود حضرت علی (ع) همیشه برای محرومان حساب ویژه ای داشتند و محرومان و مستضعفان را پایه حکومت عدل الهی میدانستند. 

احمدی‌نژاد همچنین با اشاره به ازادی همراه با آگاهی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: این شاخص امام رمز کمال انسان برگزیده است چرا که امام تا اخرین روز حیات مبارکشان از این شاخص حمایت کرد و اراده مردم را همیشه پیشانی نظام می دانست. 

احمدی نژاد با اشاره به انتخاب مردم در ایام انتخابات افزود : امام خمینی ارکان حکومت را برآمده از اراده ملت می دانست و تا روز اخر اجازه نداد احدی از اراء او مطلع شود تا مبادا انتخاب مردم تحت تاثیر رای امام دچار خدشه شود. 

وی در ادامه افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی همیشه به مسئولان امر می کردند در جلسات خصوصی خود به گونه ای سخن بگویند که اگر این سخنان در جامعه منتشر شد گوینده آن سخنان شرمنده نشود. 

احمدی‌نژاد در ابتدای سخنان خود با اشاره به سالروز میلاد امام علی (ع) و با اشاره به ویژگیهای آن امام همام این روز را به همه مسلمانان بویژه شیعیان جهان تبریک گفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین