کد خبر: ۱۵۹۰۲۸
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۲

عقد قرارداد پسر عابدزاده با تیم لیگ برتری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حضور عابدزاده جدید در لیگ برتر برای اهالی فوتبال قطعا اتفاق جالبی خواهد بود.

احمدرضا عابدزاده دروازه بان اسبق تیم ملی ایران که برای زیر نظر گرفتن تمرینات پسرش در باشگاه لس آنجلس بولز آمریکا راهی ینگه دنیا شده است طی روزهای آینده به ایران برمی گردد تا با یک باشگاه لیگ برتری جهت عضویت امیر عابدزاده مذاکره نماید.

یکی از نزدیکان این مربی به خبرنگار ما گفت: «عابدزاده پدر چند روز قبل با پیشنهاد یک تیم لیگ برتری برای عقد قرارداد با پسرش روبرو شد و خیلی زود موافقت باشگاه آمریکایی را جلب کرد تا امیر عابدزاده در آستانه حضور در لیگ برتر ایران قرار بگیرد».

احمدرضا عابدزاده فعلا تمایلی ندارد که نام تیم مورد نظر فاش شود اما وکیل این چهره خبر از توافقات اولیه برای حضور امیر عابدزاده در این تیم لیگ برتری می دهد و می گوید:« قرار شده خود آقای عابدزاده با حضور ش در تهران نام تیم مذکور رااعلام کند».

امیر عابدزاده تا امروز سابقه عقد قرارداد رسمی با تیم های ایرانی را نداشته است و حضور عابدزاده جدید در لیگ برتر برای اهالی فوتبال قطعا اتفاق جالبی خواهد بود.

به گزارش جهان،لازم به یادآوری است که پیش از این فرزندان علی پروین و مرحوم ناصر حجازی سابقه حضور در لیگ رده اول ایران را داشتند که البته به افتخارات پدران خود نرسیدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
0
0
حتما پرسپولیسه دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
0
0
واقعا اگر این پدر را امیر عابدزاده نداشت میتوانستبه این درجه در فوتبال برسد چرا بعضی ها میخواهند به زور ...به جاییبروند که از لحاظ استعداد لیاقت آن را ندارند در این کشور ..ایران استعدادهایی وجود دارد که متاسفانه پدر چون امیر عابد زاده وغیر...ندارند یا اصلا پدر ندارند بیایید برای سر بلندی ایران عزیز استعدادهای نخبه وبی پدر را شناسایی ومعرفی کنید که آینده ای چون رضازاده ها وعلی دایی ها وهزاران قهرمانی که در سال های ماضی میزیسته وبرای کشور افتخار آفریدند زندگان آنها را دعا کنیم که خداوند سلامت بدارد و رفتگان را رحمت کند وما را در هر پست سمت ورانت انصاف دهد که با انتخاب نا شایست به مملکتمان ومردمخیانت نکنیم.قرار نیست کههمهبلبل زادگان بلبل شوند وگر نهقناری وبلبل در کل جهان به10 عددشانبه یکتومانپول نمیکرد .از میان صد بلبلیکی آواز خوان میشود الباقی مثل گنجشکجیک،جیک میکند وبی ارزش است برادر برای این استبلبل آواز خوان قیمت دارد/.
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
0
0
فارق از تمام حب و بغض بعضی از آقایون که همیشه واسه همه چیز یه حاشیه میسازن وبنام ایران وملت و.....تیشه به ریشه ملت میزنن میشه این خبر و به فال نیک گرفت وبه آینده امیدوار بود.......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
0
0
پسرش استقلالیه..حتی سر تمرین پرسپولیسم با لباس ابی تمرین میکرد...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین