کد خبر: ۱۶۰۶۴۲
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۰

فهرست فیلم‌های سینمایی امروز در سیما

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: همزمان با عید سعید مبعث امروز فیلم های مختلفی از شبکه‌های سیما روانه آنتن می‌شود. 

به گزارش مهر، فیلم تلویزیونی "بی خوابی شیرین" به کارگردانی رضا حامدی‌خواه، از تولیدات مرکز سیما فیلم، دوشنبه 29 خرداد ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می‌شود. درخلاصه داستان فیلم با بازی روشنک عجمیان، حسین شمس و مسعود حقی آمده: زوج جوانی که از وضعیت خود ناراضی هستند، طی رخدادی جایشان با زوج دیگری عوض می‌شود و حوادث بسیاری برایشان رخ می‌دهد.

فیلم سینمایی "توپ شوت شیشه" به کارگردانی بهمن شهروان و با بازی اسماعیل خلج و عمار تفتی ، دوشنبه 29خرداد ماه ساعت17:30 ازشبکه دو سیما پخش می‌شود. در این فیلم پنج پسر بچه با همدیگر قرار می‌گذارند توپ بازی کنند و در محله و زمین بازی به بازی مشغول می‌شوند. اما هر بار مشکلاتی را برای مردم و اهالی محل فراهم می‌سازند...

فیلم سینمایی "آفرین پدر" به کارگردانی شیام بنگال، دوشنبه 29 خرداد ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم آمده: آرمان کاپور مردی است که بعد از مدت‌ها به دهشان برگشته و متوجه مسئله کم آبی آنجا می‌شود. وی دختر جوانی به نام موسکان دارد که او هر روز مجبور است تا برای تهیه آب مسافتی طولانی را بپیماید. او چندین خواستگار دارد که... بومان ایرانی و میتیشا لامبا در "آفرین پدر" محصول سال 2009 کشور هند به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی "آن سوی جنگل شروود" به کارگردانی پیتر دلوسه ، دوشنبه 29خرداد ماه ساعت 19 ازشبکه سه سیما پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده: رابین هود و دوستانش علیه ظلم و ستم پرنس جان و داروغه می‌جنگند. در شروع پدر رابین هود توسط داروغه مالکوم کشته می‌شود. رابین که نوجوان است در جنگل زندگی می‌کند. سال‌ها بعد می‌تواند با گروه دوستانش، پرنس جان و داروغه را از بین ببرند و مردم از دست آنها نجات پیدا کردند. رابین دان و اریکا دوناس در "آن سوی جنگل شروود"، محصول سال 2009 کشورکانادا بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "روز هفدهم" به کارگردانی محمدحسین حقیقی، دوشنبه 29 خرداد ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود. در خلاصه داستان آن آمده : روز تشییع مرحوم عظیم زادگان، بزرگ خاندان و پدر رئیس شرکتی که کارمندان بسیاری دارد، همه در مراسم ختم شرکت دارند جز.... سیروس گرجستانی، امیرحسین صدیق و شهره سلطانی در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی "تمهیدات فوق العاده" دوشنبه 29 خرداد ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده: جان پدری جوان است که شغل اصلی‌اش بازاریابی برای یک شرکت دارویی است. او دو کودک بیمار دارد که نهایتا نه سال بعد از تولد خواهند مرد... براندن فراسر، کری راسل و هریسون فورد در "تمهیدات فوق العاده" به کارگردانی تام واگان، محصول سال 2010 کشور آمریکا بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی "گزارش اقلیت" به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، دوشنبه 29 خرداد ساعت 20:45 از شبکه تهران پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم با بازی تام کروز، کولین فارل، سامانتا مورتون و ریچارد کوکا، محصول سال 2002 کشور آمریکا آمده: واشنگتن، سال 2054. وزارت دادگستری روش ظاهراً بی عیب و نقصی برای جلوگیری از وقوع جنایت در ایالت واشنگتن پیدا کرده است....

فیلم تلویزیونی "سقفی برای زندگی" به کارگردانی سید محمد رضا ممتاز و تهیه کنندگی سید محمد رضا ممتاز و رسول زارع، دوشنبه 29 خرداد ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می‌شود. داستان این فیلم با بازی قدرت‌اله ایزدی، سعید محقق، مهدی دهقان و مرضیه برومند ازاین قرار است که: آقا رشید فروشنده کت و شلوار، به همراه پدرش عزیز آقا که عریضه نویس جلوی دادگستری است و مادرش در خانه‌ای قدیمی زندگی می‌کند. مریم و امیر به علت بضاعت مالی قادر به اجاره واحد مسکونی نیستند و قصد جدایی دارند.

فیلم سینمایی "دزد خبیث" به کارگردانی آلبرت دوپونتل دوشنبه 29 خرداد ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این داستان خواهیم دید: خانم توما پیرزنی ساده و مهربان است که مدتی بر این باور بوده که خداوند او را نیامرزیده است که با تمام پیش‌آمدهای بدی که برای او اتفاق افتاده، تاکنون نمرده است. با بازگشت پسرش که یک تبهکار و سارق است، او متوجه می‌شود که وی موجود خبیثی است که... کاترین فروت، آلبرت دوپونتل، بولی لانرس و نیکلاس ماری در "دزد خبیث" محصول سال 2009 کشور فرانسه در ژانر کمدی ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم‌های سینمایی "جاسوس بازی"، "سفر جادویی"، "دنیس زلزله باز هم شیطنت می‌کند" و "من نمی‌ترسم" دوشنبه 29 خردادماه ساعت 13:15 ، 17 ،19و23 ازشبکه نمایش پخش می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین