کد خبر: ۱۶۱۴۰۲
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۶

اکرمی: کسانی که از مشکلات مردم بی‌خبرند سکوت کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم با انتقاد از توهین مشاور رئیس جمهور به علما و مراجع تقلید، گفت: بهتر است جوانفکر به جای متهم کردن مراجع و هجمه به آنان، در میان مردم حاضر شود و خود اوضاع نابسامان اقتصادی را مشاهده کند. 

سیدرضا اکرمی با تاکید بر این که فاصله گرفتن از مردم موجب شده تا انتقاد و اعتراض آنان شنیده نشود، افزود: همیشه خانه مراجع پناهگاه، ملجا و مأمن مردم بوده و اگر مسئولان دولتی یک روز در برابر خانه مراجع بایستند؛ اعتراض مردم به اوضاع نابسامان اقتصادی را مشاهده خواهند کرد.

وی افزود:‌ به مسئولان روزنامه ایران توصیه می کنم که از دفتر روزنامه خارج شوند و به بازارهای سطح شهر بروند تا گرانی را در تمام عرصه‌ها مشاهده کنند.

نماینده مردم تهران، ‌ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس هشتم با انتقاد از توهین به علما و مراجع تقلید، یادآور شد: امروز مسائلی همچون گرانی و نقدینگی سرگردان، بسیار واضح‌تر از آن است که کسی بخواهد با کوچک‌نمایی و بزرگ‌نمایی آن را وارونه جلوه دهد.

اکرمی گفت: مقایسه قیمت‌های تیرماه نسبت به فروردین ماه و همین طور نسبت به سال گذشته حکایت از گرانی بی‌سابقه در همه زمینه‌ها دارد و اگر اعتراض مردم را نمی‌بینند دلیل نبود فشار بر آنان نیست.

وی افزود: ابهامی در وضعیت اقتصاد جامعه وجود ندارد و همگان بر این نکته تاکید دارند که این دولتی‌ها هستند که به گفته خود عمل نمی‌کنند.

اکرمی ادامه داد:‌ مسئولان دولتی قیمت و مقدار ارز و تسهیلات را اعلام می‌کنند اما در عمل خبری از آن نیست و ارز به قیمت‌هایی که اعلام می شود به فروش نمی‌رسد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم با بیان اینکه این گونه اظهار نظرها از سوی مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور بی‌سابقه نبوده، تصریح کرد: جوانفکر را شخصی معتدل نمی‌بینم و همانگونه که در تعریف و تمجیدهایش اعتدال را رعایت نمی‌کند؛‌ در مقابله‌ها و هجمه‌هایش از دایره انصاف خارج می‌شود.

به گزارش خانه ملت،علی‌اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور در سرمقاله ای در رسانه دولت اظهارات اخیر مراجع درباره گرانی‌ها را ناشی از وجود فضایی تحریف‌آمیز در جامعه امروز ایران دانسته است وبا توهین به مراجع تقلید به آنها توصیه کرده تا در مسیری که دیگران برایشان طراحی کرده‌اند، شنا نکنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین