کد خبر: ۱۶۱۵۰۶
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۰۱:۳۲

دستمزد نجومی حامد بهداد برای سریال تازه علیرضا امینی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: این که قرار است علیرضا امینی سریالی با مضمون و محتوای پلیس برای پخش در هفته ناجا بسازد خبری بود که بیش از یک ماه پیش رئیس اداره سینمایی و تلویزیونی نیروی انتظامی در گفت وگو با رسانه های خبری اعلام کرد و پس از آن زمزمه هایی از احتمال حضور حمید فرخ نژاد و حامد بهداد در این پروژه تلویزیونی شنیده شد اما تازه ترین خبرها از منتفی شده حضور بازیگران یاد شده و سپردن مسئولیت انتخاب بازیگران به محمدرضا شریفی نیا حکایت دارد. 

طبق اعلام مهر، سال گذشته علیرضا امینی سریال «سقوط آزاد» را با همکاری موسسه ناجی هنر برای شبکه اول سیما ساخت که حامد بهداد و پوریا پورسرخ جزو بازیگران آن بودند. اگرچه این اثر مشارکتی چندان موفق به برآورده کردن انتظارات نشد اما موسسه ناجی هنر دیگر بار به امینی اعتماد کرده و این بار ساخت سریالی برای شبکه سوم سیما را بر عهده اش گذاشته است.

سریالی با نام «ماتادور» که فیلمنامه آن را آرش قادری با سابقه نویسندگی مجموعه هایی چون «عملیات ۱۲۵» و «هوش سیاه» به رشته تحریر درآورده و در گام های اول شنیده می شد حمید فرخ نژاد نقش شخصیت ماتادور و تروریست این سریال را بازی می کند و حامد بهداد نیز نقش مقابل او به عنوان سرگرد نیروی انتظامی را برعهده خواهد گرفت. شنیده ای که لااقل تا امروز بخش اول آن یعنی حضور فرخ نژاد، منتفی شده است. حرف وحدیث هایی غیررسمی درباره درخواست دستمزد نجومی از سوی حامد بهداد هم شنیده می شود که احتمال دارد همکاری این بازیگر با پروژه را منتفی کند.

با وجود اینکه این روزها حرف از حضور بازیگرانی چون علی رام نورایی و میلاد کی مرام به جای گزینه های نامبرده است با حضور محمدرضا شریفی نیا در مقام انتخاب بازیگر باید منتظر ماند و دید او چه کسانی را برای بازی در این نقش ها انتخاب می کند.

نکته قابل توجه درباره این سریال ادعای تهیه کننده اصلی اثر یعنی موسسه ناجی هنر است که «ماتادور» را از لحاظ صحنه های اکشن و در نظر گرفتن پروداکشن با دیگر آثار صداوسیما متمایز می کند و آن را حرکتی نو به شمار می آورد. موضوعی که با وجود عناصر حادثه ساز فیلمنامه چون حضور در کشتی، قایق، قطار و استفاده از جت اسکی و بالگرد چندان محال به نظر نمی رسد و تنها باید منتظر اجرای این پروژه ماند.

از طرفی اجرای صحنه های اکشن و جلوه های ویژه این سریال را گروهی برعهده دارند که می توان با حضور آنها به اجرای موفق این صحنه امیدوار بود. چرا که گروه بدلکاران ۱۳ به سرپرستی ارشا اقدسی جزو ۱۱۰ بدلکار بین المللی بودند که در سالگرد پنجاهمین سالگرد ساخت فیلم جیمزباند، اجرای صحنه های اکشن آن را برعهده داشتند و در کنار بدلکاران آثاری چون بتمن و نجات سرباز رایان فعالیت کرده اند.


شبکه ایران (www.inn.ir)

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
0
0
نفرین بر پول وشهرت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
0
0
فقط تو رو خدا از این جلوه های ویژه نذارین که کل فیلمو خراب میکنید
حمید فرخ نژاد هم خیلی خوب بود واسه نقشی که براش در نظر گرفته بودید اگه می تونید یه جوری راضیش کنید بازی کنه
آقای شرفی نیا تو رو خدا بازیگر خوب انتخاب کن ما که فعلا به جز این چندتا کانال خیلی باکیفیت و عالی سرگرمی نداریم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین