کد خبر: ۱۶۳۸۱۳
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۹

تعریف و تمجید رحیمی از خانم وزیر!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خانم دكتر دستجردي از خود شايستگي به نمايش گذاشتند كه هيچ‌كس نتوانست ايراد بگيرد و به دليل اين شايستگي، جزو وزرايي بود كه راي اعتماد بالايي از مجلس گرفت. اميدوارم با پرچمي كه ايشان در دست گرفتند و با تلاش ديگر مسئولان، به زودي شاهد اجراي اين طرح در اقصي‌نقاط كشور باشيم و اين طرح منشاء خير و بركت در كشور باشد و از خرج هزينه‌هاي بيهوده براي درمان جلوگيري كند.

محمدرضا رحيمي صبح امروز در مراسم افتتاح طرح ملي پزشك خانواده در استان فارس با تشكر از دست‌اندركاران اجراي اين طرح گفت: امروز شاهد افتتاح يك طرح بزرگ و ملي به نام پزشك خانواده در استان فارس هستيم و اين استان در اجراي اين طرح پيشتاز است. اجراي اين طرح در همه استان‌هاي كشور آغاز شده است ولي هيچكدام آغاز شكوهمندي مانند استان فارس نداشتند.

وي با بيان اينكه "اجراي طرح پزشك خانواده، نمايش همدلي و خدمتگزاري در ماه عظيم شعبان است"، گفت: در آستانه ماه مبارك رمضان هستيم و اين ماه، ماه ميهماني خدا و پاك كردن گناهان است.

معاون اول رييس‌جمهور در ادامه، صرفه‌جويي در هزينه درمان و تامين آسايش براي مردم را از جمله موارد با اهميت و مزاياي طرح پزشك خانواده برشمرد و افزود: با اجراي اين طرح، مردم در زمينه بهداشت از سرگرداني نجات پيدا مي‌كنند. طبيعي است كه اين كار بزرگ مخالفاني هم داشته باشد. كساني كه ممكن است گرفتار جهل باشند يا منافع آنها با اجراي اين طرح در خطر بيفتد. اين فرمول همه‌جا صادق است؛ مثلا وقتي وارد ميدان مبارزه با فسادي مي‌شويم، عده‌اي سروصدايشان در مي‌آيد و درصدد برمي‌آيند كه پرچم مبارزه با فساد را بخوابانند و از حالت اهتزاز خارج كنند.

رحيمي اضافه كرد: ‌در قانون هدفمند‌كردن يارانه‌ها ديديم كه عده‌اي به چه ميزان سروصدا كردند و بعد از اجراي طرح، آنها تسليم شدند و علم‌هاي ناسازگاري را بر زمين انداختند.

وي با بيان اينكه "اين دولت مجري طرح‌هاي بزرگ است"، اظهار كرد: در واقع اين دولت خطرپذير است؛ گرچه در راستاي اجراي اين طرح‌هاي بزرگ تهمت‌هاي زيادي نيز به آن زده شد.

رحيمي از عملكرد و محتواي برخي سايت‌ها و روزنامه‌ها انتقاد كرد و گفت: محتواي برخي سايت‌ها و روزنامه‌ها در راستاي دميدن نااميدي و نااميدكردن مردم است.

معمولا صاحبان سر و صداي زياد در كشور، در هر صنف و گروهي، بي‌جهت اين كار را مي‌كنند و كم اتفاق مي‌افتد كه سر و صداي آنها از موضع دفاع از حق باشد و اين افراد وقتي منافعشان به خطر مي‌افتد اقدام به ايجاد سر و صداي زياد مي‌كنند. مي‌بينيم فردي كه ادعاي دفاع از مظلومان دارد و پرچم مبارزه با فساد را در دست گرفته است، 31 واحد آپارتمان دارد. معلوم است كه دروغ مي‌گويد و وقتي هم برخوردي مي‌شود، سر و صدا به پا مي‌كند.

به گزارش ايسنا، معاون اول رييس‌جمهور در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود با اشاره به فوايد و مزاياي مسكن مهر اظهار كرد:‌ اگر مسكن مهر نبود، شاهد يك تورم غيرقابل‌قبول در بخش مسكن بوديم. اكنون شش هزار انبوه‌ساز در كشور مشغول به فعاليت در زمينه مسكن مهر هستند و تعدادي از جوانان ما از اين طريق مسكن‌دار شدند.

وي همچنين، با اشاره به اقدامات انجام‌شده در زمينه بهداشت و سلامت مردم گفت: اكنون شاهد بالا رفتن سن اميد به زندگي از 50 به 72 سال هستيم و در آينده ان‌شاءالله تا مرز 78 سال خواهد رسيد. شاخص‌هاي بهداشتي و درماني در كشور ما شكوهمند و عزت‌آفرين است و شان اين مردم آنقدر بالاست كه هرچه خدمت كنيم باز هم عقب هستيم.

رحيمي با انتقاد از مخالفان طرح پزشك خانواده، اظهار كرد: كساني كه در مورد طرح پزشك خانواده مخالفت‌هايي مي‌كنند، يا عظمت طرح را متوجه نشده‌اند يا درآمد آنها در خطر است.

وي با بيان اينكه "ما مسئوليت داريم نوكري مردم را بكنيم و امام (ره) و مقام معظم رهبري به صورت مداوم سفارش اين موضوع را كرده‌اند"، ادامه داد: هرچه خدمت بيشتري صورت بگيرد، شان خدمتگزار نيز بيشتر است. نوكران مردم به منافع مردم و عموم ملت مي‌انديشند، نه منافع گروه اندكي و اين گروه اندك هرجا منافع‌شان به خطر مي‌افتد سر و صدا مي‌كنند و معمولا صاحبان سر و صداي زياد در كشور، در هر صنف و گروهي، بي‌جهت اين كار را مي‌كنند و كم اتفاق مي‌افتد كه سر و صداي آنها از موضع دفاع از حق باشد و اين افراد وقتي منافعشان به خطر مي‌افتد اقدام به ايجاد سر و صداي زياد مي‌كنند. مي‌بينيم فردي كه ادعاي دفاع از مظلومان دارد و پرچم مبارزه با فساد را در دست گرفته است، 31 واحد آپارتمان دارد. معلوم است كه دروغ مي‌گويد و وقتي هم برخوردي مي‌شود، سر و صدا به پا مي‌كند.

معاون اول رييس‌جمهور در ادامه، به عزم وزارت بهداشت براي احياي طب ايراني و طرحي كه در اين زمينه در دستور كار است اشاره كرد و گفت: وزير بهداشت در اين زمينه به يكي از اساتيد درجه يك كشور حكم داده است كه طب ايراني را در كنار طب مدرن قرار دهند و پيگيري كنند. بايد همه دست به دست هم دهيم تا طرح پزشك خانواده را رونق دهيم.

رحيمي همچنين درباره عملكرد دستجردي ـ وزير بهداشت ـ اظهار كرد: بعد از انقلاب هيچ وزير خانمي در دولت‌ها نداشتيم و تنها دولتي كه يك وزير خانم و يك نماينده شايسته از خانم‌ها در كابينه‌اش قرار داد اين دولت بود و در واقع بايد به حق گفت كه خانم دستجردي از موفق‌ترين و برجسته‌ترين وزراي دولت هستند. در هيچ دولتي كارهاي بهداشتي و درماني اينقدر سريع پيش نرفته است؛ البته تمام مسئولان و وزراي گذشته خدمت كرده‌اند ولي خانم دستجردي در صف اول قرار دارد. يكي از كارهاي بزرگ در زمان ايشان، همين طرح ملي پزشك خانواده و راه‌اندازي سازماني به نام سازمان طب ايراني است و تاكنون در اين زمينه اقدامات خوبي با كمك خانم دكتر سلطان‌خواه ـ معاون علمي رييس‌جمهور ـ انجام شده است.

وي افزود: خانم دكتر دستجردي از خود شايستگي به نمايش گذاشتند كه هيچ‌كس نتوانست ايراد بگيرد و به دليل اين شايستگي، جزو وزرايي بود كه راي اعتماد بالايي از مجلس گرفت. اميدوارم با پرچمي كه ايشان در دست گرفتند و با تلاش ديگر مسئولان، به زودي شاهد اجراي اين طرح در اقصي‌نقاط كشور باشيم و اين طرح منشاء خير و بركت در كشور باشد و از خرج هزينه‌هاي بيهوده براي درمان جلوگيري كند.

در اين مراسم، دستجردي ـ وزير بهداشت و درمان، عمادي ـ معاون وزير كار، تعاون و تامين اجتماعي، استاندار فارس و رييس دانشگاه علوم پزشكي شيراز و چند تن از مقامات محلي اين استان سخنراني كردند. تمبر يادبود اين مراسم نيز ابطال شد و به صورت ويدئو كنفرانس با هفت شهرستان اين استان و همچنين دانشگاه جهرم ارتباط برقرار و بيمارستان امام هادي در شهرستان فراشبند استان فارس افتتاح شد.

به گزارش ایسنا،عده‌‌اي از مردم كه در بيرون از تالار حافظ حضور داشتند در پايان اين مراسم، شعارهايي در حمايت از دولت و استاندار فارس سر دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
0
0
اقاي رحيمي اگر شما تقدير هم نميكرديد ايشان ارزش خودشان نشون دادند آفرين به اين خانم كه خيلي بيشتر از خيلي مردان....از خودشون شايستگي نشون دادند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین