کد خبر: ۱۷۰۶۵۷
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۳

پیشنهاد پیامکی هنرمندان به رئیس‌جمهور

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در میان نظرات اهالی فرهنگ، 36 درصد مسایل فرهنگی، 32 درصد موضوع اقتصاد، معیشت و گرانی، 15 درصد مسایل صنفی، 9 درصد حل معضل مسکن، 4 درصد بیکاری و 4 درصد توضیح درباره اجلاس عدم تعهد را به رئیس‌جمهور پیشنهاد کرده اند.

پرویز پرستویی، مهران رجبی، افسانه بایگان، علی معلم، حمید سبزواری، لیندا کیانی، نگار فروزنده، ملیکا زارعی، جعفر دهقان، پروانه معصومی، مجید اخشابی، محمد خزایی، امیر قادری، ضیاءالدین دری و... در این نظرخواهی شرکت کرده‌اند.

مهران رجبی: سلام موضوع غیرمتعهد ها و مسایل پشت پرده تا انجا که امکان دارد

جعفر دهقان: سلام امنیت شغلی و نگرانی هنرمندان از وضع کاری و مسکن وبیمه ی بیکاری. با سپاس فراوان

پرویز پرستویی: سلام بزرگوار بنده به عنوان یک آدم دلسوز و بی طرف تقاضا دارم به ایشان بفرمایید علیرغم حکم دیوان عدالت، خانه سینما همچنان درش به روی اهالی سینما بستست بزرگواری کنند این قهر به آشتی بین اهالی هنر برقرار شود.

افسانه بایگان: با تشکر از پیام شما. فکر میکنم در این شرایط بهترین همان ایجاد فضای پر عشق و محبت و اعتماد میان مردم ودولت است.در پناه حق

نگار فروزنده: صلح با بقیه دولت ها، پرهیز از جنگ، مقابله جدی با تورم،خارج شدن از تحریم جهانی،در راس امور قرار دادن افراد متخصص و آگاه با وجدان بیدار.

لیندا کیانی: سلام، به نظر من الان بزرگترین مشکل مردم که باید بهش رسیدگی بشه ولى نمیشه، اجاره خونه هاى وحشتناک و سرسام آوره که اگه حل بشه آدمها 90./. دقدقهاشون کم میشه!!!!

پروانه معصومی: با عرض سلام و خسته نباشید: در باره گرانی و مسکن. سپاسگزارم

حمید سبزواری، شاعر: با تشکر از شما که این شیوه را برگزیده اید امید که اینگونه مشورت ها با بزرگان و مصلحان جامعه که بعضا گوشه انزوا گزیده اند نیز ادامه یابد که اداره کشور نیازمند اجماع حداکثری میباشد. 1 چگونگی حل معضل بیکاری جوانان. 2 حذف قوانین و مصوبات دست و پاگیر 3 لزوم پاسخ گویی و همکاری و مساعدت دوایر و نهادهای دولتی به مردمῳ4 چاره اندیشی برای زدودن عمل زشت رشوه و ارتشا از جامعه کنترل قیمتها در جهت منافع قشر کم درامد حذف پارتی بازی و رانت خواری

یک کارگردان معروف که نخواست نامش فاش شود: مردم افسرده و آزرده شدن. به خاطر فشارهاى اقتصادى و... به نظرم باید بهشون روحیه داد. بهشون نوید روزهاى دوباره در اوج بودن رو داد.

علی معلم، سینماگر: وضعیت اقتصادی که به شدت تحت تاثیر قیمت دلار است و متاسفانه رفتارهای بانک مرکزی به بحران افزوده است...موقعیت فرهنگ و سینما که با بحران مالی و مدیریتی روبروست.

مجید اخشابی، خواننده: با سلام ممنون از اینکه نظر بنده را جویا می شوید.
1- اهمیت استفاده از هنر بویژه موسیقی در جهت القای شور نشاط و امید در جامعه
2- درخواست رسمی ایشان از مردم مبنی بر پرهیز از کپی و استفاده از آثار غیر اورجینال در جهت حمایت از اقتصاد هنر کشور
3- دعوت مردم به رعایت انصاف در فعالیت های اجتماعی مثل معامله، تجارت، تولید،کار وبرخورد با یکدیگر و ...
با آرزوی توفیق برای ایشان وهمکارانشان

محمد خزایی دبیر جشنواره فجر: مسئله اقتصاد مسئله تحریم و تورم و جریان ارز و حل اختلافات فرهنگی به خصوص سینما.ممنون

امیر قادری، تهیه‌کننده سینما: سلام. رییس جمهور بارها در این باره سخن گفته است اما باید با ذکر مصادیق مشخص این نکته را به شکل موثری به مردم ایران منتقل کند که در چارچوب امنیت ملی کشور، عموم مردم این سرزمین یکسانند و دارای حقوقی برابر و خودش نیز یکی از ان هاست. و سعی خواهد کرد که در همین جارچوب برای کسب حداکثر آزادی های اجتماعی و اقتصادی برابر و مبتنی بر استعداد و توانایی هر فرد، برای این مردم تلاش کند.

ضیا الدین دری، کارگردان: براى کاهش قیمت ها پیشنهادهایی وجود دارند که در صورت لزوم شفاهأ به عرض میرساند.

1-صراحت لهجه در بیان مطالب.2 : تصریح در مورد دانه درشتهاىفساد اقتصادى که در 7 سال گذشته مسکوت ماند. قول در ارزانی زندگى زیرا گرانی ارز و طلا در دوره ایشان در تاریخ بیسابقه است.باید پیش از تمام شدن دوره سقوط فاحش نرخها به نامشان ثبت شود. انشاء...
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
0
0
احترامم نسبت به مجید اخشابی خدشه دار شد با این کامنتش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
0
0
احترامم نسبت به مجید اخشابی خدشه دار شد با این کامنتش
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین