کد خبر: ۱۷۵۵۶۳
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۵

اهدای کفش طلا به مسی در روز 29 اکتبر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اين جايزه که از سوي اتحاديه اروپايي رسانه هاي ورزشي (ايي.اس.ام) اهدا مي شود، اين بار در مراسمي شبانه اهدا نخواهد شد و در ظهر روز دوشنبه به دست مسي مي رسد. 

به گزارش جام، ليونل مسي، ستاره آرژانتيني بارسلونا روز دوشنبه هفته آينده، 29 اکتبر، در سالني که متعلق به کارخانه قديمي «دام»بارسلوناست، دومين کفش طلايش را دريافت خواهد کرد. او که در سال 2010، برترين گلزن ليگ هاي اروپايي لقب گرفته بود، فصل گذشته نيز بعد از به ثمر رساندن 50 گل، برترين گلزن ليگ هاي اروپايي شد تا دوباره به اين جايزه برسد.

اين جايزه که از سوي اتحاديه اروپايي رسانه هاي ورزشي (ايي.اس.ام) اهدا مي شود، اين بار در مراسمي شبانه اهدا نخواهد شد و در ظهر روز دوشنبه به دست مسي مي رسد. چرا که بارسلونا در روز سي ام اکتبر بايد در دور رفت مرحله يک شانزدهم نهايي کوپا دل ري (جام حذفي فوتبال اسپانيا) مقابل آلاوس به ميدان برود و از سوي ديگر روز شنبه 27 اکتبر هم از سري رقابت هاي لاليگا مقابل رايو وايه کانو بازي خواهد داشت.

پيش از اين قرار بود که اين مراسم در روز 25 يا 26 اکتبر برگزار شود و قرار بود که اعضاي خانواده مسي و خيلي از افراد تراز اول دنياي فوتبال در آن در پايتخت کاتالونيا برگزار شود که حالا برگزاري اين مراسم کمي به تعويق افتاده. در سال 2011 کفش طلا به کريستيانو رونالدو رسيد و دوسال پيش، اين جايزه سهم خود مسي بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین