کد خبر: ۱۷۶۶۴۸
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۸

پس از ممنوع الفعالیتی باران کوثری؛ لغو اکران محدود فیلم مادر باران کوثری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نمایش این فیلم که قرار بود 12 آبان ماه در کانون فیلم پردیس سینمایی «قلهک» برای اولین‌بار اتفاق بی‌افتد، فعلا لغو شده است.

بازیگران فیلم «قصه‌ها» به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: گلاب آدینه، صابر ابر، فرهاد اصلانی،بابک حمیدیان،نگار جواهریان، ریما رامین‌فر، حبیب رضایی، عاطفه رضوی، مهراوه شریفی‌نیا، محمدرضا فروتن، شاهرخ فروتنیان، باران کوثری، پیمان معادی، فاطمه معتمدآریا، حسن معجونی، مهدی هاشمی و...

«قصه‌ها» در سال 90 ساخته شده است.

به گزارش ایسنا، فیلم‌نامه‌ی «قصه‌ها» را رخشان بنی‌اعتماد با همراهی فرید مصطفوی نوشته است و در پشت دوربین امیر اثباتی به عنوان طراح، کوهیار کلاری مدیر فیلمبرداری، یدااله نجفی صدابردار، سپیده عبدالوهاب تدوین‌گر، مهرداد میرکیانی چهره‌پرداز امیر حسین قاسمی صداگذار، نوا روحانی مدیر تولید، حبیب رضایی مشاور کارگردان با رخشان بنی‌اعتماد همکاری کردند.

بنی‌اعتماد «خون‌بازی» را در سال 1385 ساخت و پس از آن تا ساخت فیلم «قصه‌ها» در سال 90 فیلم سینمایی را جلوی دوربین نبرد اما در این میان مستندهای «حیاط خلوت خانه خورشید» در سال 88 و «ما نیمی از جمعیت ایران هستیم» را در سال 89 ساخت و یکی از اپیزودهای «کهریزک چهار نگاه» را دو سال قبل مقابل دوربین برد.

سرمایه‌گذار «قصه‌ها» کانون ایران نوین است و تهیه‌کننده آن رخشان بنی‌اعتماد است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین