کد خبر: ۱۷۸۹۶۷
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۵

ایران صاحب دو مدال طلای پاراتکواندو جهان شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سومین دوره مسابقات جهانی پاراتکواندو به صورت همزمان با شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی تکواندو، در ۴ وزن پارالمپیکی و در ۴ سطح و طی ۳ راند یک دقیقه ای با قوانین و مقررات گذشته از پنج شنبه به میزبانی جزایر "سانتاکروز" کشور "آروبا" واقع در آمریکای جنوبی آغاز شد.

در وزن (۸۰-) کیلوگرم محمود جعفر زاده، ملی پوش پاراتکواندو کشورمان توانست با پشت سر گذاشتن حریفان خود به فینال راه یافته و با غلبه بر مبارزی از کشور روسیه صاحب گردن آویز طلا شود.

در وزن (۶۸-) کیلوگرم نیز مهدی پور رهنما، دیگر نماینده کشورمان پس از راه یابی به فینال از سد حریف اسپانیایی خود گذشت و دومین مدال طلای کشورمان را بدست آورد.

تیم ملی پاراتکواندو کشورمان با ترکیب محمود جعفرزاده در وزن(۸۰-)کیلوگرم و مهدی پور رهنما در وزن(۶۸-)کیلوگرم و با سرمربیگری حسین مدانلو در این دوره از رقابتهای جهانی حضور داشت.

نخستین دوره رقابتهای جهانی پاراتکواندو، سال ۲۰۰۹ به میزبانی کشور آذربایجان و در شهر باکو برگزار شد که در این دوره از مسابقات (محمود جعفر زاده و مهدی پور رهنما) به ترتیب دو مدال نقره و برنز برای کشورمان به ارمغان آوردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، همچنین در دومین دوره این مسابقات که سال ۲۰۱۰ به میزبانی کشور روسیه و در شهر سن پترزبورگ برگزار شد، این دو ملی پوش کشورمان توانستند به دو گردن آویز با ارزش نقره دست یابند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین