کد خبر: ۱۷۹۸۸۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۰

صفار هرندی: هرگونه مذاکره ایران با امریکا از موضع عزت خواهد بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدحسین صفارهرندی یکشنبه شب در نخستین یادواره شهدای اطلاعات سپاه ناحیه ثارالله شیراز، با بیان اینکه نسخه شهدا برای عزت ملت ایران و انقلاب اسلامی مثبت عمل کرده، افزود: امروز همه دنیا اعتراف می کنند که ایران لقمه سهلی نیست.

صفارهرندی اظهارداشت: آنهایی که دنبال رفع تهدیدها، تحریم ها، افزایش امنیت و عدم ایجاد جنگ در کشور هستند باید فرهنگ شهادت را پیشه کنند.

وی اضافه کرد: این در حالی است که اگر بخواهیم ترس به خود راه داده، محزون شده و در عشق مقتدای خود غرق نباشیم جنگ تحمیل می شود، تحریم ها فشار می آورد اما رمز موفقیت حزب الله پایبندی به فرهنگ شهادت است.

صفارهرندی ادامه داد: مصداق شهادت صحنه بزرگی به وسعت همه تاریخ و هستی به نام کربلا و واقعه عاشوراست که نقطه اعلای شهادت در عاشورا متجلی است.

وی عنوان کرد: هنر بسیج و سپاه از ابتدای تاسیس این بود که تمام هستی خود را به کربلا و عاشورا گره زده است که درغیر این صورت امروز شاهد برکات سپاه نبودیم.

صفارهرندی گفت: مشکل بسیاری از کسانی که شروع انقلابی داشته و در میانه راه دچار انحراف شدند این بوده که قله برای آنها درست انتخاب نشده بوده است.

وی افزود: علت ماندگاری جریان تاریخی شیعه داشتن قله است که با داشتن قله ای مانند حضرت ثارالله (ع) و واقعه روز عاشورا هیچ وقت شیعه راه را گم نکرد.

صفار هرندی گفت : البته انحراف های ریز و درشت همیشه در مسیر بوده اما این خط سیر حرکت باقی مانده است.

صفار هرندی بیان داشت: اگر عاشورا نبود شهادت تفسیری از جنس تقدس و ارزشمند پیدا نمی کرد چه بسا خود مقوله شهادت هم دست مایه بسیاری از انحرافات می شد که خون اباعبدالله(ع) و حادثه عظیم عاشورا شهادت را بیمه کرده است.

وی ادامه داد: ویژگی شهدای اطلاعات که آنها را نسبت به بقیه ممتاز می کنند این است که آنها صرفا برای خدا و نه هیچ بنده ای در دنیای مادی کار می کردند و شهدای گمنامی همه وجود خود را خالص برای خدا می دیدند و این به معنای واقعی گمنامی و اخلاص است.

صفارهرندی گفت: شهدای اطلاعات عملیات و تخریب از شجاع ترین و زاهد ترین انسان ها بودند.

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شهدا هیچ نیازی به برگزاری این جلسات، تکریم ها و بزرگداشت ها ندارند زیرا آدمی که با خدا معامله می کند نیازی به قضاوت مردم ندارد.

وی بیان کرد: برگزاری چنین جلسات برای این است که اگر ظرفیت فتنه دشمنان افزایش پیدا کرد ما دچار هراس نشویم و پیام شهدا را به خوبی دریافت کنیم.

به گزارش ایرنا، نخستین یادواره شهدای اطلاعات سپاه ناحیه ثارالله شیراز با عنوان شهدای گمنام با حضور مسوولان استان فارس و شهر شیراز و سیل عظیم عاشقان ولایت در حسینیه عاشقان ثارالله شیراز عصر امروز برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
0
0
مثلاً قبول
رامين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
0
0
ايا ژاپنيها با هواپيماهاى كاميكازى پر از مواد منفجره خود را به ناوهاى دشمن ميزدند مسلمان بودند؟ جواب: خير حس ميهن پرستى انان باعث شد اينگونه رفتار كنند،
قداست شهادت به اين معنا كه به سوى جنگ گام برداريم و يا به واسطه كشور گشائى در ميدان جنگ كشته شويم نيست، انگاه معنا پيدا ميكند كه همچون جوانان كشور در جنگ تحميلى شهادت طلبانه از خون خود گذشتند تا اين عزت را نسيب مردم كنند،
به نظر من روح جوانان ما در حال شهيد شدن است چون بيكارى فقر و سردرگمى و گذر زمان كه در نظر گرفته نميشود تاثير به مراتب كشنده تر از گلوله دشمن دارد،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
0
0
سلام ، باید تکبر و منیت را کنار گذاشت و به قول ایشان ، با آبرو و
عزت و حفاظت ار حقوق ملت خود و با عدالت ، به این جنگ قدرت و تکبرات ، پایان دهیم . مخصوصا" وقتی که از طرف خودشان ،
ابراز صلح و مذاکره می کنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
0
0
بردروغگو لعنت.شما از هرموضعی که می خواهید، مذاکره کنید.قطعا وضع ما بهتر از این خواهد بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
0
0
کجا هستند کفن پوشهائی دیدن اتفاقی کلینگتون با آقای خاتمی آنهارا بصورت خود جوش به صحنه آورد.البته موافق مذاکره هستم ولی مخالف بچه صغیر بودن
تهرانی
|
Kazakhstan
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
0
0
در این شرایط که فشار بتون وارد شده فقط از سر اجبار است نه عزت شاید مجبور باشید به همه چی پشت کنید که البته نمونه های زیادی در تاریخ از این وضعیت داریم کشور روی آب است عزت کجا بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
0
0
بازم تهرانی متوهم شد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین