کد خبر: ۱۷۹۹۹۰
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۲

درخواست برای افزایش حقوق‌ بازنشستگان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی با تشریح درخواست‌های بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از دولت در راستای اختصاص اعتبار برای بیمه طلایی و اجرای قانون همسان‌سازی، خواستار افزایش سرانه حقوق‌ها مطابق با نرخ تورم و اجرای ماده ۹۶ تامین اجتماعی شد.

خبازها با اشاره به اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان از سوی دولت برای اجرای بیمه طلایی بازنشستگان کشوری، اظهار کرد: این در حالیست که دولت هیچ اعتباری برای بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی اختصاص نمی‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به اجرا نشدن قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با بازنشستگان کشوری و لشگری، افزود: از دولت تقاضا داریم تا با اجرای همسان‌سازی، این امر را برای بازنشستگان تامین اجتماعی به یادگار بگذارد.

به گفته رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، ۹۳۷ میلیارد تومان از منابع همسان‌سازی میان بازنشستگان تامین اجتماعی توزیع شده و حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان آن باقی مانده است.

خبازها، با اشاره به اجرای قانون همسان‌سازی حقوق‌ها برای بازنشستگان کشوری و لشگری، گفت: ضروری است این قانون برای بازنشستگان تامین اجتماعی نیز اجرا شود، چرا که گویی به نظر می‌رسد بازنشستگان تامین اجتماعی فرزندان ناخوانده دولت هستند.

به گزارش ایسنا،وی در ادامه درآمد یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را برای تامین حداقل‌های زندگی در تهران ضروری دانست و خواستار افزایش سرانه حقوق‌ها مطابق با نرخ تورم و اجرای ماده ۹۶ تامین اجتماعی شد.

بر اساس ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی این سازمان می تواند هر ساله حداقل یک بار حقوق ها را بر اساس نرخ تورم اعلامی از سوی بانک مرکزی افزایش دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
0
0
سلام :
در حال حاضر به دلیل رکود کاری و صنعت و بسته شدن بسیاری از
کارخانجات ، ناخودآگاه خیلی از مشکلات به گردن بازنشستگان ،
افتاده است و با این حقوقهای ناچیز ، باید جور جوانان و بیکاران خانواده ها را هم بکشند .
لذا اول باید جلوی این گرانیها را گرفته و بعد هم حقوقها را بر اساس تورم ، و برای همه گروهها برنامه ریزی کرده و زیاد کنند .
محمد سلیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
0
0
سلام خدمت اقای خبازها وتشکر از پیگیرهای بی وقفه شما در مورد
حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی جناب اقای خبازها
با درخواست و وعدها برای بازنشستگان نمی شود پول نان برای
ما لذا تقاضا داریم فکر عملی برای فقیرترین قشر جامعه بازنشستگان
سازمان اجتماعی بکنید
با تشکر محمد سلیمی مستمری بگیر
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین