کد خبر: ۱۸۰۳۲۵
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۵

حاجی بابایی برای عیادت از مصدومان آتش سوزی وارد تبریز شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرنگار مهر،حمیدرضا حاجی بابایی، که به منظور شرکت در یازدهمین اجلاس آیسسکو به کشور عربستان سفر کرده بود، بلافاصله بعد بازگشت از ریاض از فرودگاه امام خمینی(ره)عازم فرودگاه مهرآباد و از آنجا راهی تبریز شده است.

وزیر آموزش و پرورش دقایقی پیش با حضور در بیمارستان سینای تبریز در حال عیادت و دلجویی از مصدومان این حادثه و خانواده های آنها است.

در چند روز گذشته هیاتی متشکل از معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مدیران کل حراست و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و نیز نمایندگانی از معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی برای پیگیری مداوای کامل آسیب دیدگان و بررسی علل حادثه به آذربایجان غربی سفر کرده اند.

یک کلاس درس مدرسه ابتدایی روستای شین آباد از توابع شهرستان مرزی پیرانشهر سحرگاه روز چهارشنبه دچار آتش سوزی و بر اثر آن ۲۹ نفر از دانش آموزان دچار سوختگی شدند.

۱۲ دانش آموز مصدوم ناشی از این حادثه در بیمارستان سینای تبریز بستری هستند.

این دانش آموزان که روز چهارشنبه و پنجشنبه به بیمارستان سینا انتقال یافته اند، ۳۰ تا ۵۰ درصد دچار سوختگی از نوع درجه دو و سه شده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
0
0
کاشکه استعفا میدادی که یکی بیاد تا شاید دیگه این کارا نشه....
هرچند دکتر محمود وزیر راه و شهرسازی رو میکنه سرپرست اما شاید تسلایی شد..
باید چقدر فاجعه بشه تا یکی استعفا بده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
0
0
هشدار هشدار هشدار.
آقای حاج بابایی این کار شما نوشدارو پس از مرگ سهراب است. لطفا به مدیر کل استان گیلان دستور فرمایید تا دیر نشده و دانش آموزی بر اثر برخورد با خودرو در پرخطرترین مسیر تردد عابر پیاده کشته نشده اقدام نماید این نقطه سه راهی تازه آباد واقع میان شهرستان رودسر-کلاچای در بزرگراه رشت -مشهد می باشد که هر ساله چندین نفر براثر تصادف کشته می شوند. مدیران آموزش و پرورش رودسر، مدارس راهنمایی گیلاکجان و گسکرمحله قول داده بودند که در صورت ثبت نام 12دانش آموز گیلاکجان در مدرسه گسکرمحله سرویس آمدو شد این بچه ها تامین کنند. ولی پس از ثبت نام زیر قولشان را زده اند.
آقای حاج بابایی باور کنید اگر کوچکترین بلایی بر سر این بچه ها بیاید خانواده هایشان بلایی بر سر مدیران آموزش و پرورش منطقه خواهند آورد که شما هر روز آرزوی مرگ کنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
0
0
سلام ،
در یک جامعه ، تنها مدیریت ها مسئول نیستند ، بلکه تک تک ما مردم ، هم در قبال مسئولیتهایمان مسئول هستیم .
در این مورد خاص ، از اداره گرفته که با بازرسی های مکرر باید به وضع مدارس رسیدگی کنند ، تا معاون و مدیر ، خدمتگزار و تمامی کارکنان ادارات و مدارس ، باید حواسشان به مسئولیتهایشان باشد.
به عنوان یک فرهنگی دیده ام که وقتی مدیر و معاون کم کاری میکنند ، بقیه هم سوءاستفاده کرده و کمکاری می کنند ، در صورتی که هرکسی را در گور خودش می گذارند و باید تک تک
وظایفمان را انجام دهیم .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین