کد خبر: ۱۸۰۷۶۴
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۴

پیام‌تسلیت حاجی‌بابایی به مناسبت درگذشت دو معلم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پیام تسلیت حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش در پی سانحه تصادف در محور شهرکرد به لردگان و در گذشت ۲ فرهنگی آمده است: حادثه غم انگیز تصادف مینی بوس در محور شهرکرد به لردگان و جان باختن ۲ تن از فرهنگیان زحمتکش موجب تأثر و تألم اینجانب، عموم فرهنگیان و دانش‌آموزان گردید؛ بدون تردید این پیام‌آوران دانش و آگاهی که عمر گرانبهای خود را در سنگر مبارزه با دیو جهل و ترویج علم و دانش سپری نموده‌اند، هم اکنون در جوار رحمت واسعه حق تعالی آرمیده و از فیوضات الهی بهره‌مند هستند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مردم غیور و ولایت مدار استان چهار محال و بختیاری به ویژه فرهنگیان، دانش‌آموزان و خانواده‌های محترم صبر و برای بازماندگان و غفران الهی برای آن مهاجرین الی الله از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

به گزارش فارس، صبح امروز بر اثر برخورد دو دستگاه مینی‌بوس با یک دستگاه کامیون در محور لردگان - بروجن سه نفر کشته و ۲۰ نفر زخمی شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
0
0
پیام دادی که چی بشه؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
0
0
سلام گفته اند غلاج واقعه قبل از وقوع باید کرد متأسفانه در کشور ما برعکس است یک روزاتوبوس دانش آمزان تصادف می کند یک روز بخاری نفتی دانش آموزان را می سوزاند یک روز معلمان تصادف و......... و وزیر محترم فقط عذر خواهی یا تسلیت!!!!!! اعتبارات آموزش وپرورش کجا می رود که مدارس ما دانش آموزان ما معلمان ما رفاه وامنیت ندارند استیضاح وزیر ضروری به نظر میرسد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
0
0
ماشالله سرش شلوغه
م ق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
0
0
با سلام خدمت وزیر مدیر و مدبر و دانشمند وفرزانه و با لیاقت و... حضرت آقای حاجی بابائی
همسر اینجانب از همکاران فرهنگی حضرت عالی می باشد که هر روز بیش از 150 کیلومتر را در جاده ای پرخطر طی مینماید و همین مسافت را نیز برمیگردد تا به دانش آموزان این مرزو بوم خدمت کند.
حضرت آقای حاجی بابائی شما جای بابای ما(بنده فرزند شهید هستم)آیا اگر دختر خودتان هم بود حاضر بودید با این سختی با این حوادث سهمگین جاده ای اوهم برای تدریس در آموزش و پرورش با حقوق 525 هزار تومانی که بیش از 200 هزار تومن آن در ماه صرف هزینه سرویس می گردد همین رفتار را داشته باشید
بارها در خواست انتقال به نقاط نزدیکتر را داده ایم ولی...
خدا نکند بلائی سرش بیاید
دبیر راهنمایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
0
0
با سلام ما فرهنگیان با اینکه کارمند هستبم ولی به لحاظ حقوق در صد پایینی رو دریافت میکنیم . مزایا به هیچ عنوان نداریم .سبد کالای ماه رمضانمون رو هم هفته قبل در حالی دریافت کردیم که تهی از مواد پروتئینی بود.ما نه سرویس داریم نه حق ایاب وذهاب. حتی کمک هزینه مهد کودک زنان شاغل به ما تعلق نمی گیره .تازه میگن اگه بحث از حقوق کم در مدرسه بشه سیاسی محسوب میشه .توی این خفقان ونبود تسهیلات مرگ رو باید در عمق زندگی یک فرهنگی جستجو کرد.یک مرگ تریجی .واقعا تمرکز یک معلم برای بهبود کیفیت آموزشی تا چه حد ممکن هست؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین