کد خبر: ۱۸۰۸۵۶
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۶

لنکرانی: برخورد با مسببان فوت روح الامینی حادثه مرگ ستاربهشتی را رقم نمی‌زد

احمدی ن‍ژاد معضل نظام نیست
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کامران باقری لنکرانی چهارشنبه شب در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه شیراز در پاسخ به سئوالی در خصوص وضعیت و نوع نگاه جبهه پایداری به جریان انحرافی افزود: جریان انحرافی زمانی شکل می گیرد که پشتوانه و عمق داشته باشد در حالیکه این گروه دارای چنین خصوصیت هایی نیستند و باید به آنها جریان حاشیه ساز گفت.

وی با بیان اینکه نباید در کار دولت اختلال ایجاد کرد یادآور شد: هر چند که دو مرحله حضور خاتمی من به این رئیس جمهور رای ندادم اما هیچگاه در کار دولت نیز خللی ایجاد نکردم بلکه به همان مسئولیت خود مشغول بودم.

سخنگوی جبهه پایداری تصریح کرد: از اینکه هر کس برای کشور تلاش کند منعی نیست اما اگر گروهی بخواهند برای ماندن در قدرت تلاش کنند و ادای نظریه پردازان را در بیاوند را قبول ندارم.

به گزارش مهر، لنکرانی در ادامه سخنان خود در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص روشن کردن وضعیت رئیس جمهور تاکید کرد: "احمدی نژاد" معضل نظام نیست.

وی تصریح کرد: "احمدی نژاد" واقعیتی در درون نظام است که در تاریخ کشور ثبت شده و باقی خواهد ماند.

وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: احمدی نژاد طرفدارانی دارد و در طول مدت رئیس جمهوری به این کشور خدماتی نیز ارائه کرده و اینکه امروز یک نفر بخواهد در مقابل این فرد به گونه ای نا متعارف مقابله کند را قبول ندارم.

به دنبال منجی فردی نباشید

سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به اینکه باید به واقعیت ها توجه داشت، گفت: دانشجویان و ملت باید به این موضوع توجه داشته باشند که به دنبال منجی فردی نباشند بلکه خودشان برای کشور کاری را انجام دهند.

لنکرانی تصریح کرد: امروز سیاست ورزی به یک حرفه برای برخی افراد تبدیل شده و نا مناسب است که یک نفر زندگی خود را با این دعوا های بدون نتیجه طی کند.

وی افزود: برخی افراد حرف و عمل یکسان ندارند و در این راستا است که باید به اینگونه افراد توجه ای خاص شود و دانشجویانی که دغدغه توسعه و کار دارند باید حضور آنها با اندیشه ورزی همراه باشد و با یک خبر و یا گفته ای در مقابل افراد موضع گیری نکنند.

اصلاح طلبان تکلیف خود را با خارج نشینان روشن کنند

لنکرانی با بیان اینکه در مورد اصلاح طلبان باید منصفانه برخورد کرد، گفت: در حال حاضر هم برخی از افراد با دانش که در همایش ها و کنفرانس های بزرگ شرکت می کنند طرز فکر سیاسی آنها اصلاح طلبی است بنا بر این نباید با این تفکرات دشمنی ناعادلانه کرد.

سخنگوی جبهه پایداری یادآور شد: برخی افراد هستند که خودشان را به دیگران می چسبانند و برای خودشان دکان باز کرده اند که این افراد را باید از اصلاح طلبان جدا کرد.



وی ادامه داد: اصلاح طلبان باید تکلیف خود را با خارج نشینان روشن کنند بلکه باید بگوییند که ما اصلاح طلب هستیم و در این آب و خاک زندگی می کنیم.

لنکرانی تاکید کرد: زمانیکه اصلاح طلبان با این نوع گفتمان وارد شوند مورد تشویق نیز قرار می گیرند نه اینکه برخی از این افراد در خارج از کشور، مملکت خود را بفروشند.

"محسن روح الامینی" با صداقت فوت کرد

سخنگوی جبهه پایداری در پاسخ به سئوال دانشجویی که از سرنوشت "روح الامینی" و یکی از زندانیان سیاسی زن حال حاضر خبر دارید، گفت: با خانواده روح الامینی از نزدیک آشنا هستم و اولین نفری بودم که در زمان شنیدن این اتفاق نا گوار در کنار پدر "محسن روح الامینی" حاضر شدم.

وی تاکید کرد: "محسن روح الامینی" با صداقت، اعتقاد وارد صحنه شد و جان خود را از دست داد بنا بر این نباید اینگونه افراد را با دیگران مقایسه کنید.

لنکرانی با اشاره به اینکه باید مراقب باشیم که فریب افراد و یا تفکرات آنها را نخوریم یادآور شد: زمانی آقای( گ) که در حال حاضر در خارج از کشور حضور دارد خود را در زندان معترض نشان می داد و اعلام کرد که غذا نمی خورم در حالیکه من فهمیدم که این مبارز در خلوت غذا می خورد.

سخنگوی جبهه پایداری ادامه داد: امروز همین آقا در خارج از کشور جلسه ها می گذارد و سخنرانی فراوان بر علیه نظام دارد در حالیکه گاهی از مواقع گفته های این فرد بیشتر به دیوانگان شباهت دارد.

وی افزود: بانویی دیگر که برنده جایزه نوبل جهانی شد به گفته اساتید دانشگاه از تنبل ترین افراد دانشگاه بوده که اساتید تنها برای اینکه این فرد هرچه سریعتر دانشگاه را ترک کند به او نمره دادند و سپس نیز در جایگاه های خاص حضور داشته است.

لنکرانی تصریح کرد: نباید افراد با صداقت و با طرز فکر مشخص را با برخی از این زندانیان سیاسی مقایسه کرد و یا اینکه بخواهیم سنگ فراریان را به سینه بزنیم.

فوت وبلاگ نویس ثمره کم کاری گذشته بود

سخنگوی جبهه پیداری تاکید کرد: اگر زمانیکه برای "محسن روح الامینی" این حادثه روی داد با مسئولین این فاجعه برخورد شدید شده بود دیگر شاهد اینگونه رفتارها نبودیم.

وی تصریح کرد: عدم برخورد قاطع در دوران گذشته با متخلفین، مرگ ستاره بهشتی وبلاگ نویس جوان را به همراه داشت.

لنکرانی با اشاره به اینکه امروز نیز باید با مسئولین این حادثه به شدت برخورد شود، گفت: امروز باید با مسئولین فوت این وبلاگ نویس جوان برخورد کرد تا برای ماه های آینده شاهد رویداد های این چنینی نباشیم.

این جلسه قرار بود مناظره "کواکبیان" و "لنکرانی" باشد که عدم حضور "کواکبیان" در شیراز باعث شد که این نشست به جلسه پرسش و پاسخ "لنکرانی" با دانشجویان حاضر در تالار فجر دانشگاه شیراز تبدیل شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
0
0
هلو بپر تو گلو. مومن تو خودت هم می دونی آن موقعی دولت خاتمی توسط هم کیشان شما در فشار بود، شما در دانشگاه و یا پایان دبیرستان را می گذراندی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
0
0
سلام :
به خاطر اینکه ، چند نفر مردم آزار و دژخیم ، حق بقیه نیروهای پلیس را که وظیفه شناس و انسان هستند ، از بین نبرند ، واجب است که با این نیروهای خطرناک و بیمار برخورد شده و به جای برادران پلیس غیور بودم ، خودشان هماهنگی و درخواست مجازات عاملان این حوادث را باید بکنند .
ضمن اینکه اداره پلیس و نیروی انتظامی ، حتما" کلاسهای ویژه آداب معاشرت و طرز رفتار با اقشار مختلف مردم را آموزش داده ، مثل بیشتر کشورهای پیشرفته جهان .
و اینکه یک پلیس ، خدا یا قاضی نیست که به اسم دادخواهی ، سوء استفاده کرده و بخواهد عقده های درونی خودش را روی جوانان بی گناه مردم ، بریزد .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین