کد خبر: ۱۸۳۸۸۶
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۴

مسی: توپ طلا دغدغه‌ام نیست اما دوست دارم باز هم به آن برسم

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: لیونل مسی در گفت‌وگو با مجله فرانسوی "فرانس فوتبال" گفت: امیدوارم این جایزه را باز هم کسب کنم؛ هر چند کسب توپ طلا دغدغه‌ام نیست. حداقل در حال حاضر که این گونه است. بارها گفته‌ام که جوایز تیمی را به جوایز فردی ترجیح می‌دهم، زیرا هیچ چیزی برایم با جوایز تیمی قابل مقایسه نیست. جوایز انفرادی شور و هیجان جوایز تیمی را ندارند. البته در حال حاضر خوشحال هستم اما هیچ چیز با پیروزی در یک فینال و بالا بردن جام قهرمانی قابل مقایسه نیست. برای یک بازیکن قهرمانی در یک تورنمنت زیباترین اتفاق فوتبالی است که می‌تواند رخ دهد. وقتی چشمانم را می‌بندم و به دوران بازی‌ام برای بارسلونا فکر می‌کنم، اولین چیزی که به ذهنم می‌آید، پیروزی بر منچستریونایتد در رم در فینال لیگ قهرمانان اروپاست.

در ادامه خبرنگار فرانس فوتبال درباره این‌که کدام یک از این چهار توپ طلا بیشتر برای مسی خاص‌تر بوده پرسید و با این پاسخ رو‌به‌رو شد: قطعا اولین توپ طلا برای من بسیار ویژه بود، زیرا اولین باری بود که خانواده‌ام به من تبریک گفتند. دومین توپ طلا را انتظار نداشتم و واقعا یک شوک بود. با سومین توپ طلا به رکورد پلاتینی و فان باستن رسیدم که باعث افتخار بود و با این توپ طلا از این اسطوره‌ها پیشی گرفتم. هر کدام از این جوایز برای من مهم بود.

مسی درباره اینکه آیا رکورد گلزنی‌اش را می‌کشند یا خیر، گفت: این فصل کار من سخت‌تر است. خیلی سخت است که هر سال بتوانی ۹۱ گل در یک فصل به ثمر برسانی.

به گزارش ایسنا، در پایان خبرنگار فرانس فوتبال درباره این‌که چرا او از ویلانووا، آبیدال و کریستیانو رونالدو در نشست خبری چیزی نگفت، ابراز داشت: شرمنده‌ام. نمی‌توانستم درباره همه چیز صحبت کنم. برای صحبت کردن در مراسم گالا، نوشته‌ای را از قبل آماده نکرده بودم و صحبت نکردن من درباره این بازیکنان عمدی نبوده است. هیجان مراسم بسیار بالا بود و فراموش کردم درباره تیتو و آبیدال صحبت کنم. به کریستیانو رونالدو هم تبریک می‌گویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین