کد خبر: ۱۸۹۷۰۰
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱

درخواست اعدام برای عامل "کشتار بتمن" در ایالت کلرادو

دادستان‌های آمریکا در ایالت کلرادو خواهان مجازات اعدام برای شخص تیراندازی شدند که متهم به کشتن دوازده تن و زخمی کردن شماری دیگر در یک سینما در سال 2012 است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: اعلام چنین موضوعی از سوی دادستان‌های این ایالت، قضات ایالت کلرادو را نیز بر آن داشت تا اظهار نظر کنند که روند قانونی علیه «جیمز هولمز» که متهم به این قتل هولناک است، به احتمال زیاد برای سال‌ها به طول خواهد کشید.

یکی از دادستان‌ها در مورد این موضوع گفت، گروه مشورتی وی پس از اینکه با هشتصد تن از خویشان و بستگان قربانیان تماس و تبادل نظر کردند، تصمیم به اجرای مجازات اعدام برای شخص قاتل گرفته است.

جیمز هولمز، عامل کشتار بتمن که متهم به 142 فقره جرم است، در دادگاه شهر "آرافو" واقع در ایالت کلرادو حاضر شد که از این تعداد 24 فقره قتل عمد و 116 فقره قصد مجرمانه به ارتکاب قتل بوده است.

جرایم اتهامات مربوط کشتارهای انجام شده توسط هولمز بیش از 5000 سال زندان برای او را به همراه خواهد داشت اما کارول چمبرز، دادستان منطقه‌ای شهر آرافو اظهار داشت که اعدام را برای جیمز هولمز ترجیح می‌دهد.

به گزارش ایسنا، عامل کشتار"بتمن" که در تاریخ 20 ژوئیه به هنگام اکران فیلم "شوالیه تاریکی برمی‌خیزد" به سوی تماشاگران آمریکایی تیراندازی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین