کد خبر: ۱۹۰۶۷۰
تعداد نظرات: ۶۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۳

علی اکبر ولایتی: این چه وضعی است که داریم!؟

عضو ائتلاف پیشرفت اصولگرایان با انتقاد از وضعیت فعلی سیاست خارجی گفت: این چه وضعی است که داریم؟ ولایتی همچنین تشکیل ائتلاف با حضور خود، حدادعادل و قالیباف را برای مقابله با فتنه و انحراف اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی‌اکبر ولایتی عضو ائتلاف پیشرفت اصولگرایان ظهر امروز پنجشنبه در جمع روحانیون و طلاب استان البرز با بیان این که انتخابات سرنوشت‌سازی در پیش رو داریم، اظهار داشت: در تاریخ جمهوری اسلامی شرایطی که امروز داریم، بی‌نظیر است و قبلاً چنین سابقه‌ای نداشته‌ایم چرا‌که حساسیت وضعیت منطقه و مسائل داخلی زیاد است.

وی با اشاره به تشکیل ائتلاف پیشرفت اصولگرایان گفت: ما 3 نفر با اشتراک‌نظر تصمیم گرفتیم که یک زمینه‌سازی و مقدمه‌سازی به سهم خودمان برای برگزاری انتخاباتی پرشور انجام دهیم تا مصداقی از حماسه سیاسی باشد.

ولایتی با بیان اینکه نامگذاری سا‌ل‌ جاری توسط مقام معظم رهبری و ترتیب حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بی‌حساب نیست، گفت: حماسه سیاسی مقدم بر حماسه اقتصادی است و تا زمانی که در کشور، منطقه و شرایط بین‌المللی کار اساسی انجام ندهیم، معلوم نیست که بتوانیم حماسه اقتصادی را پیش ببریم.

عضو ائتلاف پیشرفت اصولگرایان تاکید کرد: کشور ما بسیار وسیع و باکیفیت است و بنده با تجربه چندین‌ساله می‌گویم که هیچ ملتی به کیفیت ملت ما نیست‌ چرا‌که این ملت به خوبی وفاداری و انسجام خود را در تاریخ نشان داده است.

وی با اشاره به اینکه تاریخ کشور ما سرشار از حماسه‌سازی‌های مردم است، افزود: با وجود اینکه در برخی دوران کشور ما دولت هم نداشته است و کشور بارها تحت اشغال بوده اما ملت همواره پایدار مانده است و این به دلیل ویژگی‌های ملت و شایستگی‌هایی است که دارد.

ولایتی با بیان اینکه بیداری اسلامی در حقیقت رنسانس اسلامی است، اظهار داشت: رنسانس اروپایی به معنای بازگشت به اصل قبل از دین بود اما در جهان اسلام این موضوع برعکس است و بیداری اسلامی به نوعی بازگشت به عصر اسلامی است.

عضو ائتلاف پیشرفت اصولگرایان افزود: کشورهای اسلامی همه مکاتب شرقی و غربی را امتحان کرده و در دورانی تحت‌تاثیر یا تحت حکومت روسیه، انگلیس و آمریکا بوده‌اند اما در نهایت تجربه‌ حکومت اسلامی کارساز شد، چرا‌که وابستگی به شرق و غرب عقب‌افتادگی را به دنبال داشت.

وی ادامه داد: خوشبختانه محور تمدن اسلامی ایران بود و امروز هم محور بیداری اسلامی، جمهوری اسلامی ایران است که این بیداری اسلامی در اثر سرخوردگی از مکاتب شرق و غرب بوجود آمد.

ولایتی با بیان اینکه از افتخارات ماست که بیشترین خدمت را در ملل به اسلام کرده‌ایم، گفت: اولین کسی که مقاومت در برابر غرب را آغاز کرد، میرزا‌رضا شیرازی بود نه گاندی، چرا‌که می‌گویند گاندی منسوجات منچستر انگلیس را تحریم کرد‌ اما مقاومت میرزا در برابر تنباکو به یادماندنی است.

به گزارش شیعه آنلاین به نقل از تسنیم، عضو ائتلاف پیشرفت اصولگرایان با تاکید بر اینکه ملت ایران در 34 سال اخیر سخت‌ترین شرایط را تحمل کرده ‌و امروز دارای استقلال است، افزود: بعضی خلط مبحث می‌کنند و می‌گویند در حال حاضر مرز استقلال نیست و دنیا جهانی است اما هدفشان این است که کدخدای این جهان آمریکا باشد در حالیکه ما آن بین‌المللی که آنها می‌گویند را قبول نداریم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره مذاکره با آمریکا گفت: ما باید استقلال خود را حفظ کنیم و مذاکره با آمریکا نیز باید از موضوع برابر باشد. اینکه آمریکایی‌ها چیزی را از قبل مشخص کنند و بگویند هرچه ما می‌گوییم، باید ایران قبول کند، درست نیست.

ولایتی همچنین تاکید کرد: ‌هنوز صف‌بندی حسینی‌ها و یزیدی‌ها وجود دارد و راه خدایی و راه شیطانی است و باید پیروان دین خدا در مقابل جنود شیطان بایستند.

عضو ائتلاف پیشرفت اصولگرایان تصریح کرد: بعضی خلط مبحث می‌کنند و می‌گویند نباید شمشیر به روی دنیا بکشیم، منظور ما هم این نیست اما به این معنا ‌هم ‌نیست که هرکس بخواهد اقدامی علیه ما انجام دهد و کاری نکنیم.

وی ادامه داد: با حقوق و احترام برابر خواهان روابط بین‌المللی متقابل هستیم؛ بخش مهم مشکلات امروز این است که آنطور که باید و می‌توانستیم، روابط بین‌الملل را به خوبی سامان ندادیم.

ولایتی ادامه داد: بنده با تجربه طولانی‌مدت درعرصه سیاست خارجی معتقدم که می‌شود با همین شرایط فعلی روابط بین‌الملل خوب داشت و در چارچوب عزت و ارزش‌ها‌ی اسلامی نیز حرکت کرد و با دنیا رابطه خوب داشت.

عضو ائتلاف پیشرفت اصولگرایان تاکید کرد: زمانی که بنده در وزارت خارجه مسئولیت داشتم و در زیر سایه امام (ره) و آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رئیس‌جمهور فعالیت می‌کردم، ذره‌ای از ارزش‌ها پا را فراتر نگذاشتم اما با افتخار در مذاکرات 598 پیروز شدیم و برای اولین بار در تاریخ 200 ساله کشور ایران ذره‌ای از خاک خود را تقدیم نکرد که این نتیجه مقاومت ما بود.

وی خاطرنشان کرد: اقدام موفقیت‌آمیز ما به برکت خون شهدا و هدایت‌های امام (ره)، مقام معظم رهبری و حضور جدی و روشن علما در جبهه بود و این مذاکرات برپایه حق توسط ما انجام شد چرا‌که هرکاری قاعده‌ای دارد.

ولایتی تصریح کرد: می‌شود مذاکره کرد، مبانی را حفظ و در چارچوب ارزش‌ها نیز حرکت کرد و در عین حال قواعد مذاکره را نیز حفظ کنیم. رابطه بین کشورها مانند رابطه آدم‌هاست و گاهی آدم‌ها هم تحت‌تاثیر عواطف هستند و لذا مذاکره نیز نیازمند همت، تدبیر و هدایت است.

عضو ائتلاف پیشرفت اصولگرایان افزود: می‌توانیم همین حالا روابط جمهوری اسلامی ایران را با دیگر کشورها به سطح بسیار خوبی برسانیم که پایه اول‌ بهبودی روابط وضعیت اقتصادی است.

وی با بیان اینکه می‌شد بسیاری از این تحریم‌ها شکل نگیرد، گفت: اگر تدبیر می‌شد، بسیاری از تحریم‌ها اتفاق نمی‌افتاد که امیدواریم در آینده برطرف شود.

ولایتی با تاکید بر اینکه انتخابات ریاست جمهوری 92 گام اول حماسه سیاسی است، اظهار داشت: در این انتخابات شرایط سخت‌تر و پیچیده‌تر از هر زمان دیگری است و به همین دلیل بود که با آقایان حدادعادل و قالیباف قرار گذاشتیم همبستگی میان اصولگرایان اتفاق بیفتد.

عضو ائتلاف پیشرفت اصولگرایان با بیان اینکه اصولگرایی یک مارک مخصوص بر روی عده‌ای خاص نیست، افزود: این ائتلاف ایجاد شد تا بتوانیم در مقابل فتنه و انحراف بایستیم و لذا فعالیت خود را شروع کردیم و از بقیه نیز برای ائتلاف دعوت خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: امیدواریم یک انتخابات پرشور داشته باشیم تا حکومتی توانمند، دولتی قدرتمند و آشنا به مبانی حکومت تشکیل شود و هر کس در جای خودش قرار بگیرد و کار بزرگ به دست آدم کوچک و کار کوچک دست یک فرد قدرتمند نیفتد تا کابینه قدرتمند شکل بگیرد.

ولایتی ادامه داد: می‌توانیم این کشور را با پشتوانه فرهنگی زیاد، وسعت بی‌سابقه و با استقامتی که در بین مردم وجود دارد، به مراتب و مدارج بالاتری رساند تا مسائل معیشتی مردم هم حل شود.

عضو ائتلاف پیشرفت اصولگرایان تاکید کرد: کار دردناک و ناراحت‌کننده‌ای است که در یک کشور ثروتمند مردم لنگ معیشت خود باشند. در حوزه سیاست خارجی و روابط با کشورها نیز می‌توانیم کار بسیاری انجام دهیم نه در طولانی‌مدت بلکه بنده با تکیه بر تجربیات می‌گویم که می‌توانیم از وضع فعلی روابط خارجی خارج شویم.

وی با انتقاد از وضعیت فعلی سیاست خارجی گفت: این چه وضعی است که داریم؟

ولایتی با بیان اینکه امیدواریم به تبعیت از مقام معظم رهبری حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در کشور محقق شود، گفت: امروز هیچ مسئله‌ای در منطقه و کل جهان اسلام نیست که بدون دخالت جمهوری اسلامی حل شود و اگر مسائلی در جهان اسلام وجود دارد، بدون کمک جمهوری اسلامی قابل حل نیست. با وجود اینکه با در حوزه اقتصاد مشکلاتی داریم اما در کل جهان اسلام کشوری با قدرتمندی جمهوری اسلامی نیست و لذا باید یک دولت همدل، هم‌زبان و مقتدر مشکلات را حل کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶۱
علی
|
Germany
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
1
64
ینی من فدای تیتر زدنت بشم آفتاب
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
اقای ولایتی ، دوران خودت یادت رفته ؟ سفر چائوشسکو دیکتاتور رومانی به ایران را میگم. حالا هم امتداد همون دورانه گل پسر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
3
127
علی اکبر ولایتی: این چه وضعی است که داریم!؟

کدام اینکه شما هاخصوصا" حداد درست کرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
فکر کنم عمه من این وضعیت را بوجود آورده!!! و اقای ولایتی و دیگر اصولگرایان با بصیرت اصلا از این آشی که پخته اند خبری ندارند!!. جل الخالق چه کشف بزرگی کرده است این آقا!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
آقايون نزديك انتخبات يادشون افتاده اعتراض كنن؟ 8 سال ما گلوي خودمونو پاره كرديم شما جز دستگيري و حصر و زندان و تجاوز در حق مردم چه كردين آقاي ولايتي؟ ضمن اينكه شرايط امروز دسته گل شما اصولگرايان بي اصوله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
قضیه برعکسه !!! مردم باید بپرسند این چه وضعیه که شما اصولگرایان برای این ملت بد بخت درست کرده اید؟؟؟!!!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
2
138
عجب!بازم انتخابات رسیده تازه میپرسید چه خبره؟کوچه علی چپ کدوم وره ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
به عبارت دیگر: صبح بخیر جناب ولایتی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
1
97
امروز هیچ مسئله‌ای در منطقه و کل جهان اسلام نیست که بدون دخالت جمهوری اسلامی حل شود

حتما" می خواهید دنیا را مدیریت کنید !!
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
6
116
وضع امروز کشور نتیجه رفتار شما و همفکرانتان در تاریخ جمهوری اسلامی و علی الخصوص در سال 88 است. به امید حضور خاتمی عزیز در انتخابات
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
4
100
از خودتون بپرسیدچه وضعیه داریم....
شایا تجلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
0
67
جناب آقای ولایتی در سرتان چه می گذرد هنوز نیامده کارتان به حرص و جوش کشید از من نصیحت جانتان را نجات دهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
2
88
بس است هر چه مشکلات جهان اسلام را حل کردید. بهتر است فعلا مشکلات داخل را حل کنید الباقی پیشکش!
soleiman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
4
118
آقای ولایتی از چه کسی ایراد می گیرید. فتنه گرانی که تو می خواهی با آنها مبارزه کنی 4سال پیش درصدد بودند که مانع بروز چنین وضعیتی توسط دولت منتخب شما شوند ولی امثال شما از فردی حمایت کردید که اوضاع کشور را از کنترل خارج کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
صد در صد موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
63درصد موافقم!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
نه 62% موافقم.
اوس محمود منحرف
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
2
95
این اوضاع محصول تلاشهای بی وقفه 8 ساله شما و یاران بابصیرتتان هستش و بدون شک جنابعالی و ائتلافت قادر به تغییر اوضاع نخواهد بود.
پاسخ ها
قلی
| Netherlands |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
چه تغییری می خواهند ادامه دهند
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
2
68
صحت خواب جناب !!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
2
97
اين وضعى است كه شما و امثال شما براى ما ساخته اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
2
96
خیلی عذر می خوام.ما باید از شما بپرسیم این چه وضعیست که داریم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
2
88
سلام :زمان وزارت خارجه که بود که همه سفرای کشورهای اروپایی کشور ما رو ترک کرده بودند ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
6
84
اتفاقا احمدی نژاد در مورد سایت خارجی مطابق میل شماها عمل کرده و اگر شما بیایید سیاست خارجی مان از اینی که هست صد برابر بدتر میشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
2
73
اش انقدر شور شده که صدای اشپز هم در امده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
2
57
صبج بخیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
2
66
اگر شما بياييد وضعيت از اين هم بد تر مي شود
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
2
42
ایده پردازی خیال پروری دررویاسیرکردن بااین صفات مشکلی ازاین ملت پریشون حل میشه
کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
2
49
این رنسانس اسلامی و بازگشت به اسلام در کشورهای عربی که میفرمایید-کافیست یه نگاه به این کشورهای بیداری اسلامی(بقول شما) بندازید یا فقط به شبکه های تلویزیونی آنها یه نگاه بندازی می بینی که اسلام ستیزی واسلام گریزی از قبل بیشتر شده مثل تونس-لیبی- مصرو...
ادريس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
2
43
معلومه كه چه وضعيه همون وضعي كه شما با حمايت خود از اين آقا ايجاد كرديده ديگه . من ايشان را خيلي قبول داشتم ولي بعد از دروغ هاي سال 88 ديگه بدم مياد ازش همه شما اصولگرايان در اين دو سه سال اخير هر چه بر عليه احمدي نژاد گفتيد تكراري بود چون ما قبلا از بي بصيرتان ديروز و مظلوم ها و با بصيرتان امروز شنيده بوديم
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
1
47
زمان وزارت شمابه وزارت خارجه میگفتندوزارت رستم آباد.چرا؟چون همه بچه محل هارابه استخدام وزارتخانه درآوردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
0
59
جناب دکتر "این چه وضعیه؟" نکنه این وضع تقصیر ماست؟
این وضع نتیجه اعمال تو، شما، و آنهایی است که مردم را عوام دانسته و برای آنها تعیین تکلیف می کنند.
اگه ما بگیم این چه وضعیه؟، متهم میشیم به ضدیت با حکومت، دین، پیامبر و ... . اما شما به راحتی میگین این چه وضعیه؟! نکنه یادتون رفته اینها نتیجه عملکرد شما و امثال شماست!
ali
|
Germany
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
1
42
ساعت خواب عافیت باشد
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
1
35
جناب ولايتي در اين 34 سال تماما انواع اقسام مسوليتها را داشته اند ودارند. وبيش از همه خودشان مقصر اين وضعيت هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
1
41
جرا نزديك انتخابات همه منتقد ميشوند؟
123
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
1
42
این نقدهای شما دشمن رو شاد نکنه یه وقت!
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
1
32
نماد سیاست زدگی ومصلحت گرایی محض.
قیامتی هم هست بادی به هرجهت
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
1
28
دکتر جان چرا قبلاً این حرفها را نزدی ؟ فقط شماها شعار میدین ولی از خواسته های مردم خیلی فاصله دارید ؟دکتر جان با شعار و حرف نمی شود مملکت را اداره کرد؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
1
31
کی بود کی بود من نبودم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
16
6
امیدوارم با رای به دکتر روحانی اصلاحی در امور به وجود آوریم. شخصیت دکتر روحانی فرصتی مجدد برای ماست که اگر از دست بدهیم باید سالها حسرت بخوریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
0
11
فکر کنم میخواد کاندید بشه:)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
اصلا اخبار گوش نمی دی هیچ متن رو هم نخوندی
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
0
20
اقای ولایتی چر الان . در این هشت سال که ... حرفی نگفتید در استانه انتخابات همه اتان دلسوز مردم شده اید این وضعی است که شماها به وجود اوردید اگر دوران اصلاحات ادامه می یافت خیلی از این مشکلات حل شده بود ومردم نیز جایگاه خود را تعریف شده می یافتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
1
26
چشه مگه؟ وضع به اين خوبي؟رهبر جهان نيستيم كه هستيم!همه جا آروم نيست كه هست! من چه قدر خوشبخت نيستم كه هستم! گوجه فرنگي نخوري اشكالي نداره
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
1
17
عجیب واقعه ای و غریب حادثه ای ست انا اصطبرت و قاتلی شاکی چکا کنیم که رضایت بدهید واز گناه ما که این وضع را برای شما بوجود اوردیم بگذریدورضایت بدهید . عجب روزگاری شده ؟ بیا درستش کن .
جوان
|
Germany
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
1
7
صحیح مصرع اول بیت حافظ » انا اصطبرتوا قتیلا وقاتلی شاکی است ولی دمت گرم
جواهریان
|
Germany
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
2
11
نا شناس عزیز گل گفتی معلومه که با حافظ حال وحولی داری ÷س اینم داشته باش این قوم چنانند که از کشته خود نیز ستانند غرامت آفتاب عزیز ما غیر تو نداریم تورو خدا کاری نکن فیلترت کنن اهسته تر حتا اگه کامنت منو هم نزنی ازت دلخور نمیشم بمون که غنیمتی هستی . البته دور از چشم برادران گمنام
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
1
28
از کرامات شیخ ما این است....
شکر خوردو گفت شیرین است!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
از کرامات شیخ ما چه عجب
مشت باز کرد و گفت: وجب !
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
1
10
ميفرماييد وزير خارجه بوديد ولي رياست جمهوري ميكرديد عجب تو ديگه كي هستي --ما از شما فقط يك پيرهن يقه اخوندي كه ميپوشيدي فقط يادمونه همش مسافرت بي فايده و قطعنامه 598 هم موفقيت نبود رهري بود كه بزور تو حلقوممون كردند
میثاق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
0
14
من از شما عذر خواهی میکنم آقای ولایتی تقصیر منه وضع اینجوری شده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
1
12
مگر سیاست خارجی را وزیر خارجه پی ریزی میکند که اقایان دیگران را متهم میکنند؟! سیاستهای کلی نظام است و عمدتا هم مشاور اصلی جناب آقای ولایتی است حالا پس از سالها میفرماید کی بو کی بود من نبودم ..... و یک شعار مصرفی انتخاباتی خدا کند ملت دیگر بار فریب این شعارهای تو خالی را نخورند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
1
15
آقای ولایتی مگه تا حالا از این وضع خبر نداشتی ؟
حتما سرگرم مطالعات تاریخ اسلام بودی .
لابد میفرمایید که شما نقشی در این اوضاع نداشتید .
انصاف داشته باشید آقا . مگه این مردم گناه کردند به شماها رآی دادن ...
مجيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
13
1
بى ادعا ترين كانديدا اقاى ابوترابى
فریبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
0
9
منم میپرسم :
این چه وضعیه که داریم؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
0
5
از چرت بیدار شدن و اوضاع رو بد دیدن آدمو کلافه میکنه بهتره دوباره بریم تو چرت
محمد
|
Japan
|
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
0
9
8 سال تمام قدرت قوه ی مجریه و مقننه دست اصولگرایان بود و امروز به بالاترین و فلج که هیچ زمین گیرترین کشور و بین سه کشور متورم جهان قرار گرفته ایم اصولگرایان کشور را نابود کردند.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
0
0
علم پزشکی و علم سیاست هیچکدام تخصص نمی خواهد ؟ خدا به مریض ها و سیاست کاران رحم کند
Ali
|
Turkey
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
0
0
مضحکتر از این تفسیر رو جای دیگری نمی‌تونید پیدا کنید.

رنسانس اروپایی به معنای بازگشت به اصل قبل از دین بود اما در جهان اسلام این موضوع برعکس است و بیداری اسلامی به نوعی بازگشت به عصر اسلامی است.
حسن ب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
0
0
نفهمیدم منظور دکتر از ملت باکیفیت چیست
ایا منظور سکوت و تایید انحصار طلبان است .یا خار در چشم واستخوان در گلو ساکت ماندن وصبر کردن؟
خداکرم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
0
0
از ماست که بر ماست .
تازمانی که مردم قدرت تفکر و تحلیل نداشته باشند بیسوادها برما حکومت خواهند کرد .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین