کد خبر: ۱۹۲۳۴۲
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۰

کاسیاس: رابطه‌ام با مورینیو صادقانه و حرفه‌ای است

ایکر کاسیاس درباره رابطه خود با مورینیو و بازی حساس برابر دورتموند صحبت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بوروسیادورتموند با نتیجه‌ پر گل چهار بر یک شکست خورد. در این دیدار نیز ایکر کاسیاس برای تیمش به میدان نرفت.

کاپیتان رئال مادرید دیروز درباره بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند، گفت: آنها خیلی خوب بودند. شکست چهار بر یک در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا همیشه ناراحت کننده است. باید در بازی برگشت این نتیجه‌ را جبران کنیم. رئال مادرید همیشه در تاریخ خود بازی‌های سختی را با پیروزی پشت سر گذاشته است. ما توانایی جبران این نتیجه‌ را داریم، در 90 دقیقه هر چیزی می‌تواند رخ دهد و ما باید در بازی برگشت برابر بوروسیادورتموند تا پای جان بجنگیم. بعد از این نتیجه‌ سنگین ما انگیزه زیادی برای پیروزی و بازگشت به مسیر لیگ قهرمانان داریم. من از هواداران می‌خواهم که در بازی روز سه‌شنبه رئال مادرید را تنها نگذارند. این بازی حساس‌ترین فصل بازی رئال مادرید است.

کاسیاس درباره شرایط فنی خود، گفت: شرایط خوبی دارم. از تمریناتم راضی هستم. بازی کردن من بستگی به نظر ژوزه مورینیو دارد.

دروازه‌بان رئال مادرید درباره اختلاف نظر ژوزه مورینیو، گفت: رابطه‌ام با ژوزه مورینیو صادقانه و حرفه‌ای است. ما هر دو برای یکدیگر احترام متقابلی داریم. برای من شخص و اشخاص مهم نیستند، بلکه پیروزی تیم مهم است. من تنها به موفقیت رئال مادرید در بازی‌های پیش‌رو فکر می‌کنم. باشگاه از هر نظر از اشخاص مهم‌تر هستند. من از شرایط خودم راضی هستم به خوبی با تیم تمرین می‌کنم و توانسته‌ام پس از مصدومیت سختی که داشتم، باز هم شرایط بازی را پیدا کنم. اکنون باید منتظر بمانم تا به ترکیب اصلی راه پیدا کنم.

رئال مادرید فردا (شنبه) در شهرآورد مادرید در ویسنته کالدرون مهمان آتلتیکو مادرید است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین