کد خبر: ۱۹۴۸۲۵
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴

اطلاعیه شماره دو شورای مشاوران سید محمد خاتمی

"بدون تردید تصمیم جناب آقای هاشمی علاوه بر اجر فراوانی که نزد حضرت پروردگار خواهد داشت، موجب شد تا علی رغم تخریب های موهن و بی انصافی هایی که از سوی بعضی محافل و افراد مغرض رخ داده و خواهد داد، نشان دهد که ملت شریف ما قدر سرمایه های خود را می داند و اینک نیز هنوز این امید هست که بزرگان دلسوز کشور و نظام از جمله مقام معظم رهبری جلوی تصمیم نادرست اتخاذ شده را بگیرند تا ان شاء الله کشور و جامعه در مسیری قرار گیرد که هم موجب تقویت اعتماد ملی و نیز تأمین مصالح بنیادین انقلاب و کشور قرار گیرد."
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: شورای مشاوران سید محمد خاتمی طی جلسه ای با حضور ایشان اطلاعیه ای صادر کردند.


به گزارش آفتاب، در بخشی از این اطلاعیه به شرح زیر آمده است:

در این لحظه حساس که مردم، کشور و نظام با مشکلات و تهدیدهای فراوان روبرو است، اعلام نامزدی آیت الله هاشمی رفسنجانی برای انتخابات نقطه عطفی در تاریخ پرفراز و نشیب کشور ما پس از انقلاب بود.

این واقعه در عین حال که نشان از فداکاری و شجاعت و دلسوزی جناب آقای هاشمی داشت،‌ نقطه امیدی شد برای ملتی که در وضعیت ناگوار به سر می برد و سخت نگران آینده است.

موج شور آفرینی که به دنبال اعلام حضور ایشان در سراسر کشور از شهر و روستا و در میان بخش ها و طبقات مختلف پدید آمد، دیدگاه اکثریت قاطع جامعه را به لزوم اداره کشور براساس تدبیر، عقلانیت و دلسوزی واقعی که در طول تاریخ اخیر -پیش و پس از انقلاب- اثبات و آزموده شده است نشان داد.

اگر انتخابات به این صورت برگزار می شد، می توانست سبب شود که حماسه واقعی و بی نظیر در انتخابات پیش رو رقم خورد و نفس این حضور و این حماسه سبب کاهش تهدیدها و تقویت امید در جامعه نسبت به آینده شود. ناباورانه، شورای نگهبان با تصمیمی شگفت انگیز فرصت بسیار مهمی را از انقلاب و کشور گرفت.

ما به عنوان دلسوزان انقلاب و کشور بر خود فرض می دانیم که سپاس فراوان نسبت به آیت الله هاشمی رفسنجانی را که در این فرصت حساس، فداکارانه و متعهدانه خطر کردند و ظرفیت ممتاز خود را به عنوان رکنی از ارکان مستحکم انقلاب و نزدیک ترین یار معتمد حضرت امام و مدیری توانا در خطرخیزترین لحظات نشان داده اند ابراز داریم. و نیز لازم است از درک والا و احساس تعهد ملت بزرگوار که به صورت اشتیاق شورآفرین آنان به سپردن مسؤولیت به جناب آقای هاشمی بروز کرد تقدیر شود.

بدون تردید تصمیم جناب آقای هاشمی علاوه بر اجر فراوانی که نزد حضرت پروردگار خواهد داشت، موجب شد تا علی رغم تخریب های موهن و بی انصافی هایی که از سوی بعضی محافل و افراد مغرض رخ داده و خواهد داد، نشان دهد که ملت شریف ما قدر سرمایه های خود را می داند و اینک نیز هنوز این امید هست که بزرگان دلسوز کشور و نظام از جمله مقام معظم رهبری جلوی تصمیم نادرست اتخاذ شده را بگیرند تا ان شاء الله کشور و جامعه در مسیری قرار گیرد که هم موجب تقویت اعتماد ملی و نیز تأمین مصالح بنیادین انقلاب و کشور قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین