کد خبر: ۱۹۵۷۵۷
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵

حضور همسر و فرزندان‌کاندیداها در تلویزیون

برنامه "عصر خانواده" با اجرای مژده لواسانی به گفتگو با همسر و فرزندان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری می‌پردازد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مریم جلالی مدیر گروه خانواده شبکه دو سیما درباره برنامه انتخاباتی این شبکه به مهر گفت: برای اولین بار در رسانه ملی با توجه به اهمیت موضوع خانواده زمینه‌ای ایجاد شد تا خانواده نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درباره سبک زندگی و منش خانوادگی این افراد صحبت کنند.
 
وی افزود: این اتفاق در راستای همگرایی خانوادگی شکل می‌گیرد و با استفاده از آن نامزدها در قامت یک همسر و فردی از اعضای خانواده سنجیده می‌شوند.
 
جلالی با بیان اینکه خانواده همگی نامزدها در صورت تمایل می‌توانند از این امکان بهره ببرند، ادامه داد: به تمامی کاندیداها نامه‌نگاری شده و برای آنها جایگاه یکسان در نظر گرفته شده که در این برنامه حضور پیدا کنند.
 
وی از پخش این مصاحبه‌ها در برنامه "عصر خانواده" با اجرای مژده لواسانی خبر داد و اظهار کرد: لواسانی به عنوان دختری از نسل سوم که سبک زندگی خانوادگی برایش اهمیت دارد، در این برنامه با همسر و فرزندان نامزدها به گفتگو می‌نشیند. برنامه را به شکل تولیدی تهیه کردیم زیرا این اتفاق برای نخستین‌بار رخ می‌داد و هماهنگی‌های لازم برای اجرای برنامه زنده دشوار بود.
 
مدیر گروه خانواده شبکه دو در پاسخ به اینکه آیا ترتیب پخش برنامه‌ها قرعه‌کشی شده است، توضیح داد: پخش برنامه‌ها بر اساس حروف الفبا خواهد بود و گفتگوها در تعامل با مصاحبه شونده‌ها و در قالبی صمیمی شکل گرفته‌اند.
 
جلالی در این‌باره که ایده شکل‌گیری این گفتگوها چطور شکل گرفته است، تصریح کرد: اصلا قرار نبود چنین برنامه انتخاباتی داشته باشیم و در آخرین دقایق بود که پیشنهاد ساخت آن را از گروه خانواده شبکه دو به ستاد انتخابات پیشنهاد دادیم. در واقع این گفتگوها بر مبنای محور توسعه بودن "خانواده" شکل گرفته‌اند.
 
وی همچنین از اختصاص برنامه "زنده باد زندگی" به انتخابات خبر داد و گفت: در این برنامه سخنگویان نامزدها در حوزه زن و خانواده صحبت می‌کنند چرا که این موضوع معمولا در بحث‌ها و مناظره‌ها مغفول می‌ماند اما برنامه "زنده باد زندگی" با اجرای محمدجعفر خسروی این امکان را فراهم می‌کند که مردم از برنامه‌های نامزدها در این حوزه مطلع شوند.
 
برای اولین بار است که در رسانه ملی خانواده‌های هر هشت نامزد انتخابات ریاست جمهوری از زندگی خانوادگی، سبک زندگی، خاطرات و ویژگی‌های خانواده‌هایشان با مردم صحبت خواهند کرد.
 
این برنامه با اجرای مژده لواسانی از یکشنبه 12 خرداد هر روز ساعت 17 از شبکه دو سیما در قالب برنامه "عصر خانواده" پخش خواهد شد و برای نخستین‌بار است که فرصتی فراهم شده تا مردم با زندگی خانوادگی کاندیداها آشنا شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین