کد خبر: ۱۹۶۹۰۶
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲

بيانيه جدید حسن روحانی بعد از ائتلاف اصلاح‌طلبان؛ سوگند می‌خورم پاسدار قانون اساسی و انديشه‌های همه ملت باشم

حجت الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني با صدور بيانيه‌اي خطاب به مردم، با تشکر از دكتر عارف، اعلام کرده است: اينك كه ايشان صميمانه رداي خويش در قامت اصلاحات را بر دوش گفتمان توامان اصلاحات و اعتدال نهاده است، سوگند مي‌خورم كه پاسدار راستين قانون اساسي و انديشه‌ها و دغدغه‌هاي گفتماني همة ملت ايران باشم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش آفتاب، حجت الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني بيانيه اي در خصوص تحولات اخيص ادر نموده كه درآن آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحيم

ملت بزرگ ايران
اكنون در آستانة تحولي ديگر قرار گرفته‌ايم تا با عنايات پروردگار متعال و در راستاي فرمايش حضرت امام(ره) كه (ميزان راي ملت است)، حماسه‌اي نوين خلق كرده و دوشادوش هم در تداوم حضور پرشور سال 1368 و برآوردن دولت سازندگي و خرداد 1376 و استقرار دولت اصلاحات، بار ديگر در خرداد 1392 گفتمان اعتدال و اخلاق و دولت تدبير و اميد را در افكنيم.

چراكه برادر بزرگوار جناب آقاي دكتر عارف و من، هر دو به عشق اسلام و ايران و آرزوي خدمت به شما ملت عزيز به صحنه آمده‌ايم؛ و اينك كه ايشان صميمانه رداي خويش در قامت اصلاحات را بر دوش گفتمان توامان اصلاحات و اعتدال نهاده است، سوگند مي‌خورم كه پاسدار راستين قانون اساسي و انديشه‌ها و دغدغه‌هاي گفتماني همة ملت ايران باشم؛ تا با تشكيل دولت تدبير و اميد، دوشادوش يكديگر و دست در دست بزرگان اين مرز و بوم، مراجع عظام ديني، نخبگان و انديشه‌ورزان، و اشراف حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر بزرگوار انقلاب، صفحه‌اي نو در سربلندي ايران گشوده و با شما ملت بزرگ از گردنه‌هاي خطرناك در راه عبور نماييم.

ملت عزيز ايران
گفتمان اعتدال و اخلاق،  گفتمان فراگير سازندگي، اصلاحات و اصولگرايي است؛ گفتمان حكمراني خوب و حاكميت راستگويي و درستكاري است؛ گفتمان منافع و امنيت ملي، حقوق شهروندي، آزادي و آباداني، امنيت و آرامش، انسجام و وحدت ملي، ‌ثبات و پايداري است. گفتمان اخلاق و ميانه‌روي، دوري از افراط و تفريط، و اولويت ايران و ايراني است. آنچه آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني آن را اعتدال اسلامي و تداوم فرهنگ اصيل اهل‌بيت و حكومت راستين ايشان خوانده است، و حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمد خاتمي دوري از افراط‌‌گرايي و گريز از تندروي ناميده است.

ايرانيان عزيز
آفرينش اين حماسه مي‌طلبد كه دست در دست هم و با آرامش خاطر، در روز جمعه، بر سر صندوق‌هاي راي حاضر شده و ميهن خويش را كنيم آباد. من پيشاپيش اين حضور را به شما عزيزان تبريك گفته و از همه طرفداران اعتدال و ميانه‌روي فروتنانه درخواست مي‌كنم كه خود را براي اين تحول بزرگ آماده نمايند.

حسن روحاني

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین