کد خبر: ۱۹۶۹۴۵
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۲
صندلیهای خالی پرتعداد در آزادی

حاشیه های پیش از بازی ایران-لبنان

کمتر از دو ساعت مانده تا شروع آخرین میزبانی فوتبال ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، صندلی‌های خالی ورزشگاه آزادی بسیار پرتعداد است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: از ساعت 20 امشب تیم ملی ایران در آخرین دیدار خانگی خود در مرحله گروهی انتخابی جام جهانی 2014 میزبان لبنان است اما کمتر از دو ساعت تا شروع این دیدار صندلی‌های زیادی خالی است و در حال حاضر تنها حدود بیست هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.

با این حال با توجه به مشاهدات خبرنگار ایسنا از خیابان‌های منتهی به ورزشگاه، پیش بینی می‌شود که تعداد زیادی از این دیدار حساس استقبال کنند.

تماشاگران حاضر در ورزشگاه با هدایت مجری ورزشگاه، شعار "شش تایی‌ها" را سر می‌دهند، تا انگیزه بازیکنان تیم ملی برای شکست پرگل لبنان بالا برود.

تا شروع مسابقه برنامه‌هایی برای تهییج تماشاگران از سوی معاونت فرهنگی فدراسیون فوتبال تدارک دیده شده است.

همچنین برای این بازی تنها ورودی مجاز برای خبرنگاران ورودی 217 است و نمایندگان رسانه‌های گروهی مجاز هستند تنها از این ورودی آمد و شد کنند.

به گزارش ایسنا، تماشاگران زیادی امروز با پوشیدن پیراهن سفید به درخواست کارلوس کی‌روش لبیک گفته‌اند و پرچم‌های ایران با تعداد زیاد در دستان تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی است. قرار است تا دقایقی دیگر بازیکنان تیم ملی هم از در غربی ورزشگاه وارد آزادی شوند.

ناظر بازی هم به همراه داوران حدود دو ساعت مانده به شروع بازی وارد ورزشگاه شدند. همزمان با ورود ناظر و داوران این دیدار، سید جواد هاشمی، گوینده ورزشگاه از تماشاگران خواست نام "ایران" را فریاد بزنند. او گفت که نام "ایران" را فریاد بزنید، تا "گوش دشمنان ایران کر" شود.

از نکات جالب توجه و حاشیه‌ای این بازی می‌توان به آب دادن چمن چند ساعت مانده به آغاز بازی اشاره کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین