کد خبر: ۱۹۹۴۵۲
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۴

باقری مربی دایی شد

تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که محمد رویانیان به مدت 30دقیقه جلسه‌ای با بازیکنان و کادر فنی برگزار کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تمرین امروز پرسپولیس از ساعت 18 در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد.  برخلاف تمرین صبح بازیکنان پا به توپ شده بودند در نوبت بعدازظهر ابتدا قرمزپوشان زیر نظر کادر فنی بدنهای خود را گرم کردند و سپس به کار با توپ و حفظ توپ و پرسینگ در نیمه زمین پرداختند.

*رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تمرین امروز حضور داشت، وی به خاطر جلسه‌ای نیم‌ساعته با بازیکنان باعث تأخیر در آغاز تمرین شد.

*حدود 80 هوادار در محل تمرین حضور داشتند.

*جلسه سرپایی دایی و رویانیان نیز در حاشیه تمرین امروز در گوشه‌ای از زمین برگزار شد. این دو نفر با یکدیگر عکس یادگاری هم می‌انداختند.

*سجاد عاشوری مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس قائم‌شهر در تمرین امروز حضور پیدا کرد و همراه با سایر قرمزپوشان به تمرین پرداخت.

*در هنگام حفظ توپ و پرسینگ درگیری و بازی خشن در بین بازیکنان دیده می‌شد. دایی می‌گفت همه باید جدی بازی کنید و از طرفی دیگر بازیکنان برای تصاحب توپ با انگیزه‌ای که داشتند بسیار زیاد با یکدیگر درگیری پیدا کردند.

*سید مهدی سیدصالحی در تمرین امروز غایب بود.

*دروازه‌بانان زیر نظر غلامپور تمرین کردند،‌این در شرایطی بود که امیر عابدزاده فقط با پا تمرین می‌کرد و زیاد با دست به تمرین نمی‌پرداخت.

*کنعانی نظاره‌گر تمرین بود. وی روز گذشته از ناحیه مچ پا دچار مشکل شد.

*مارکو بازیکن خارجی پرسپولیس در تمرین امروز بعد از ظهر هم حضور داشت و از سوی علی دایی مورد ارزیابی قرار گرفت.

*یکی از نکات جالب تمرین امروز خبرنگار شدن رئیس کانون هوادار پرسپولیس بود. وقتی رویانیان مصاحبه می‌کرد رئیس کانون هواداران نیز به دنبال ضبط صدای مدیرعامل قرمزها بود.

*دایی در حاشیه تمرین امروز با بازیکنان به صورت خصوصی گفت‌وگو می‌کرد.

*در اواسط تمرین بهزاد غلامپور نیز مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

*پسر رویانیان در تمرین امروز پرسپولیس هم حضور داشت.

*در مرحله پایانی بازیکنان به دو قسمت تشکیل شدند یک گروه زیر نظر محمد دایی که بیشتر در بین آنها مدافعان و هافبک‌ها دیده می‌شد در نیمه‌ای از زمین به حفظ توپ پرداختند و گروه دوم که سوژه اصلی تمرین امروز بودند زیر نظر علی دایی به سانتر از جناحین و ضربه به دو دروازه پرداختند.

در این تمرین ابتدا خود علی دایی نیز همراه با مهاجمان تمرین و هت تریک کرد. همین موضوع باعث شد که هواداران به شدت او را تشویق کنند ، دایی حتی با سرش که در سانحه تصادف دچار مشکل شده بود به سمت دروازه هد می‌زد که همین موضوع سوژه بازیکنان شده بود.

به گزارش فارس،در مرحله بعدی دایی به کنار زمین رفت و برای مهاجمان سانتر کرد و آنها گل زدند. ضربه قیچی عباس‌زاده باعث شد هواداران او را به شدت تشویق کنند. در این تمرین فریادهای علی دایی نیز در نوع خود جالب بود. او به بازیکنان بی‌دقت می‌گفت من فقط در محوطه 18قدم حریف گل می‌خواهم. این در شرایطی بود که کریم باقری نیز به عنوان هدایت‌کننده و مربی گروه دایی بود و بارها پس از واکنش‌های سرمربی قرمزها او را تشویق کرد.

* علی دایی در دقایقی از تمرین بازیکنان لیگ یکی را کنار کشید و با آنها نیز به گفت‌وگو پرداخت. یونس شاکری و عباس‌زاده نیز به دقت صحبت‌های او را گوش می‌کردند و پس از اینکه نظراتش را در زمین اجرایی کردند دایی این دو بازیکن را تشویق کرد.

*رویانیان که کنار زمین ایستاده بود و به واکنش‌های دایی که همراه با گل‌زنی بود عکس‌العمل‌های جالبی از خود نشان می‌داد. رویانیان دقایقی نیز با هواداران پرسپولیس صحبت کرد و در جواب سؤال آنها که از وی می‌خواستند در پرسپولیس بماند گفت:‌ ما بنده خدا هستیم و همه چیز دست خداست. من با تمام وجودم به پرسپولیس خدمت خواهم کرد و مطمئن باشید اجازه نمی‌دهم به تیم دایی ضربه و مشکلی وارد شود.

*در مرحله پایانی بازیکنان به دو قسمت تقسیم شدند و با قضاوت دایی به فوتبال درون تیمی پرداختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین