کد خبر: ۱۹۹۶۰۳
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۷

رحمتی پیشنهاد 7.5 میلیارد تومانی تیم‌های دیگر را رد کرد

رحمتی پیشنهاد 7.5 میلیارد تومانی تیم‌های دیگر را رد کرد / استقلال چقدر به دروازه‌بانش می‌دهد؟! مدیرعامل باشگاه استقلال می گوید صدای ضبط شده افرادی که به رحمتی پیشنهاد 7.5 میلیاردی داده اند را در اختیار دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:  سید مهدی رحمتی سنگربان تیم فوتبال استقلال ظهر امروز (سه شنبه) برای مذاکرات نهایی به دفتر علی فتح‌الله‌زاده رفت و پس از نشست با مدیرعامل باشگاه قرارداد خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد. او پس از ثبت قراردادش حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد و به سرعت دفتر باشگاه را ترک کرد. این در حالی است که علی فتح الله زاده پس از توافق با دروازه بان سابق تیم ملی ادعای عجیبی را مطرح کرد. او که این روزها به شدت سرگرم نقل و انتقالات بازیکنان است، گفت: «یکی از باشگاه هایی که از دوستان خوب ما هم به شمار می رود به سید مهدی پیشنهاد قرارداد سه ساله به ارزش 7.5 میلیارد داده است. حتی آنها به دیگر بازیکنان مدنظر ما هم وعده قرارداد 1.5 میلیاردی داده اند و  700 میلیون آن را نقد می دهند، در حالی که ما می خواستیم با 900 میلیون آنها را جذب کنیم.»

او ادامه داد: «رحمتی زرنگ است و صدای افرادی که به او این پیشنهادها را می دهند را ضبط می کند. ما هم صدای ضبط شده او را داریم اما نمی خواهیم آن را منتشر کنیم.»

این در شرایطی است که پیش از آغاز فصل نقل وانتقالات مسئولان سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و سپاهان با وزیر ورزش و جوانان جلسه ای را برگزار کردند و برای جلوگیری از انعقاد قراردادهای نجومی به توافق رسیدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛البته فتح الله زاده در حالی حرف از پیشنهادهای میلیاردی باشگاه‌های دیگر می‌زند که خود استقلال هم در پرداخت رقم‌های نجومی سابقه زیادی دارد. قطعا استقلال هم رقم قابل توجهی به رحمتی می‌دهد که او حاضر شده پیشنهاد 2.5 میلیاردی برای هر سال را رد کند. البته شاید استقلالی‌ها پول کمتری از این رقم را برای رحمتی در نظر گرفته باشند اما قطعا رحمتی هم به خاطر 700 - 800 میلیون، پیشنهاد 2.5 میلیاردی را رد نمی‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین