کد خبر: ۱۹۹۸۵۸
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۰

رییس آیندۀ سازمان میراث فرهنگی نگاه‌های دفعی را حذف کند

عضو هیات اجرایی ایکوم ایران گفت: رییس آینده‌ی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور نباید هیچ نگاه دفعی به این سازمان، کارشناسان و حوزه‌هایش داشته باشد. باید همه‌ی کارشناسان در این حوزه را با توجه به توانایی‌هایشان به‌کارگیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سیداحمد محیط طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا تاکید کرد: رییس آینده‌ی این سازمان باید بداند که مدیریت سه حوزه‌ی میراث فرهنگی‌، گردشگری و صنایع دستی را برعهده می‌گیرد‌، وظیفه‌ای که یک وزیر در وزارتخانه دارد و حوزه‌های مختلفی را نظارت و مدیریت می‌کند، در واقع باید به گونه‌ای مدیریت کند که هر کدام از این حوزه‌ها متاثر از یکدیگر نباشند و توجه کافی به هر کدام شود.

این پژوهشگر تهران قدیم با تاکید بر لزوم بازنگری به هر سه حوزه‌ی این سازمان توسط رییس آینده‌، افزود: این سازمان امروز رییسی را می‌خواهد که بخش‌های حذف شده در دوران گذشته، مانند معاونت معرفی و آموزش را دوباره بنا کند.

این کارشناس حوزه‌ی میراث فرهنگی با اشاره به این‌که تفکیک میراث فرهنگی از گردشگری نیز باید در اولویت‌ کاری رییس آینده‌ی سازمان میراث فرهنگی باشد‌، گفت: پس از انقلاب وزارتخانه‌ی فرهنگ و هنر، حوزه‌ی میراث فرهنگی را نیز زیر مجموعه‌ی خود داشت، اکنون نیز می‌توان به همین وضعیت میراث فرهنگی را پیش برد؛ ولی برای سطح گردشگری بعد از جدایی‌اش باید بررسی بیشتری انجام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین