کد خبر: ۲۰۰۲۲۳
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵

واکنش قلعه‌نویی به رفتن جباری از استقلال

مدیر‌عامل استقلال گفت: وقتی با قلعه‌نویی در مورد جباری صحبت کردم، او هم برای این بازیکن در سپاهان آرزوی موفقیت کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی فتح الله زاده در خصوص اینکه وضعیت ساموئل با استقلال به کجا کشید اظهار داشت: ما با ساموئل صحبت کردیم و تقریبا توافقات حاصل شده اما در یکی دو روز آینده قرارداد این بازیکن با استقلال را نهایی خواهیم کرد.
 
وی در خصوص اینکه گفته می شود نکونام می‌تواند تیم جدید خود را انتخاب کند و به عنوان بازیکن آزاد شناخته می شود گفت: صراحتا اعلام می کنم که نکونام با ما قرارداد دو ساله دارد و بازیکن استقلال محسوب می شود.
 
مدیر عامل استقلال تاکید کرد: قرار داد دو ساله ما با نکونام در فدراسیون فوتبال به ثبت رسیده و این بازیکن در صورتی که می خواهد با هر تیمی صحبت کند باید از ما رضایت بگیرد.
 
فتح الله زاده در خصوص اینکه چگونه این بازیکن به عنوان بازیکن آزاد محسوب می شود گفت: وضعیت رضایت‌نامه او و باشگاه اوساسونا آنگونه نیست که می گویند. ما نمی خواهیم همه چیز را باز کنیم اما فقط همین را بگویم که این بازیکن نمی تواند از استقلال جدا شود. متاسفانه عده ای به این بازیکن مشاوره و اطلاعات غلط می دهند اما ما حواسمان به همه چیز هست.
 
وی تاکید کرد: اتفاقا به نکونام می گویم که بهترین راهنما من هستم و شب ها که می خوابم مدام زیر و بم قوانین را مرور می کنم!
 
مدیر‌عامل استقلال در خصوص اینکه آیا بعد از جدایی جباری با قلعه‌نویی صحبت کرده یا خیر به فارس گفت: من با قلعه‌نویی صحبت کردم و او فقط برای جباری آرزوی موفقیت کرد.
 
به گزارش فارس،وی در پاسخ به این سوال که آیا قولی برای جایگزین جباری داده یا خیر گفت: قول که داده بودم اما همین حالا هم تیم خوبی را در اختیار داریم.قرار است فعلا در خصوص بازیکنان خارجی تحقیق کنیم و سپس به جمع بندی برسیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین