کد خبر: ۲۰۰۳۸۷
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۶

آخرین وضعیت هافبک و دروازه‌بان مصدوم پرسپولیس/ عابدزاده دو هفته دیگر بر‌می‌گردد

کادر پزشکی باشگاه پرسپولیس آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال این باشگاه را تشریح کرد که بر این اساس امیر عابدزاده دروازه‌بان سرخپوشان از دو هفته دیگر می‌تواند تمریناتش را آغاز کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کادر پزشکی پرسپولیس که امید عالیشاه را برای بررسی دقیق‌تر وضعیت آسیب‌دیدگی برای انجام آزمایش MRI اعزام کرده بود، اعلام کرد مشکل این بازیکن به التهاب در ناحیه مفصلی مربوط می‌شود و به این منظور برنامه فیزیوتراپی و انجام تمرینات اصلاحی و کششی در نظر گرفته شده است که بازیکن باید به صورت مداوم آنها را تا بهبودی کامل انجام دهد.

بر همین اساس عالیشاه از بعدازظهر فردا سه‌شنبه تمرینات میدانی را آغاز می‌کند که بسته به نتیجه معاینات به صورت انفرادی یا به صورت تیمی خواهد بود.

از سوی دیگر و طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس، امیر عابدزاده دروازه‌بان جوان تیم فوتبال پرسپولیس تا دو هفته دیگر به شرایط تمرین باز خواهد گشت. کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس پس از بررسی MRI انجام شده از انگشت دست امیر عابدزاده اعلام کرد با توجه به التهابی که در ناحیه مفصلی ناشی از کشیدگی شدید انگشت وجود دارد، استراحت عابدزاده بین 10 تا 14 روز تمدید می‌شود.

به گزارش مهر،با توجه به اینکه اصراری برای بازگشت سریعتر این بازیکن وجود ندارد، ترجیح بر این است که زمان لازم و استاندارد برای بهبودی آسیب‌دیدگی داده شود تا مشکل پیش آمده به طور کامل برطرف شود. بر این اساس امیر عابدزاده تمرینات بدنسازی را در کنار تیم انجام می‌دهد و از دو هفته دیگر تمرینات دروازه‌بانی با توپ را آغاز خواهد کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین