کد خبر: ۲۰۱۵۳۳
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۹

قالیباف: تهران قدیم را در مرکز تهران جدید احیا می‌کنیم

شهردار تهران با اشاره به اینکه منطقه 12 تهران باید تهران قدیم را به جلوه بکشد گفت: در حال حاضر مرکز شهر تهران بی‌هویت‌ترین بخش شهر محسوب می‌شود.یکی از سیاست‌های شهرداری تهران این است که تحت هر شرایطی تهران قدیم را به عنوان مرکز تهران جدید احیا کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: شهردار تهران گفت: امید است بتوانیم در کمتر از یک دهه تهران قدیم را در مرکز تهران جدید احیا کنیم.

 محمدباقر قالیباف در حاشیه مراسم آیین گشایش موزه مکتب کمال‌الملک که با حضور جمعی از هنرمندان برگزار شد اظهار داشت: در تمام دنیا وظایف شهرداری‌ها بیشتر جنبه خدماتی به خود گرفته است و اینکه به موضوعات عمرانی توجه بیشتری شود.

وی ادامه داد: علاوه بر خدمات عمرانی، شهرها به ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی نیز نیاز دارند و باید به این ابعاد توجه بیشتری شود.

قالیباف بیان داشت: شهر تهران در حال حاضر با موضوعات حاشیه‌نشینی، آلودگی هوا و آلودگی صوتی به شهری پراضطراب و شلوغ تبدیل شده است و دیگر محلی برای یک زندگی آرام و سالم نیست.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه شهرداری در حال حاضر افزایش کیفیت زندگی در ابعاد معنوی و مادی است.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که در حین ارائه خدمات عمرانی به مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز توجه داشته باشیم و از سه ماه پس از شروع کار در شهرداری تهران به این نکته توجه داشته‌ام.

قالیباف افزود: شهرداری تهران در حوزه‌های مختلف در عرصه سینما، تئاتر، مجسمه‌سازی و ... فعالیت‌های زیادی داشته‌ است و باید به سمت توسعه کالبدی موضوعاتی فرهنگی و هنری در سطح شهرها پیش برویم.

شهردار تهران با اشاره به اینکه منطقه 12 تهران باید تهران قدیم را به جلوه بکشد گفت: در حال حاضر مرکز شهر تهران بی‌هویت‌ترین بخش شهر محسوب می‌شود.

وی تأکید کرد: یکی از سیاست‌های شهرداری تهران این است که تحت هر شرایطی تهران قدیم را به عنوان مرکز تهران جدید احیا کند و در طرح تفصیلی نیز به آن اشاره شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس،شهردار تهران خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در کمتر از یک دهه فضای تهران قدیم را در تهران جدید به نمایش بگذاریم و مرکز شهر را بتوانیم بازسازی کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین