کد خبر: ۲۰۱۶۹۳
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۶

دریای مازندران همچنان پراشتها/ 3 جوان دیگر غرق شدند

شهرستان محمودآباد در این بین به دلیل دارا بودن ساحل آزاد وسیع یعنی بیش از 30 کیلومتر یکی از شهرهای پرحادثه دریایی شمال کشور است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سه جوان بر اثر شنا در دریای محمودآباد غرق شدند که با تلاش مردم و نیروهای امدادی دو نفر از مصدومان از آب بیرون کشیده شدند اما نفر سوم همچنان ناپدید است.

به گزارش فارس ، سریال تکراری حوادث در دریای مازندران همچنان ادامه دارد و هر روز شاهد بروز حادثه غرق‌شدگی در سواحل یکی از شهرهای مازندران هستیم.

شهرستان محمودآباد در این بین به دلیل دارا بودن ساحل آزاد وسیع یعنی بیش از 30 کیلومتر یکی از شهرهای پرحادثه دریایی شمال کشور است.

در یکی از این حوادث، سه جوان در حین شنا البته در منطقه ممنوعه دریا دچار حادثه شدند.

با سخنگوی مرکز مدیریت حوادث مازندران در این باره گفت‌وگوی کوتاهی کردیم.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث مازندران در گفت و گو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه حادثه در ساحل حوالی سپاه پاسداران شهرستان محمودآباد رخ داد، خاطرنشان کرد: در این حادثه دو جوان اهل جاجرود و لرستان غرق شدند که با کمک مردم و نیروهای امدادی از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

مهین تفضلی ادامه داد: یک جوان دیگر نیز با وجود تلاش شاهدان حادثه همراه با موج دریا به زیر آب رفت و اثری از این فرد  پیدا نشد.

همچنین مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس 115 مازندران با بیان اینکه نجات یافتگان حادثه دو جوان  20 و 22 ساله بودند، اظهار داشت: پس از عملیات احیا توسط تکنسین‌های اورژانس 115 محمودآباد، مصدومان برای ادامه درمان به بیمارستان شهدای این شهرستان منتقل شدند.

تفضلی در پایان یادآور شد: بیشترین تلفات ناشی از غرق‌شدگی به دلیل شنا در منطقه ممنوعه گزارش شده است که ضروری است مسافران و مراجعان به دریا به موارد ایمنی دریا توجهی جدی داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین