کد خبر: ۲۰۲۱۲۰
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵

10 گزینه احتمالی برای جانشینی ویلانووا

ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا و آندونی سوبی ‌سارتا، مدیر ورزشی کاتالان‌ها فهرستی 10 نفره از گزینه‌هایی که می‌توانند جای تیتو ویلانووا را بگیرند، تهیه کرده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رسانه‌های اسپانیا فهرستی از کاندیدا‌های مورد نظر سران بارسلونا برای گرفتن جای سرمربی بیمار کاتالان‌ها که از آبی‌واناری‌ها جدا شده، منتشر کرده‌اند.

به گزارش روزنامه اسپورت کاتالونیا، ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا و آندونی سوبی ‌سارتا، مدیر ورزشی کاتالان‌ها فهرستی 10 نفره از گزینه‌هایی که می‌توانند جای تیتو ویلانووا را بگیرند، تهیه کرده‌اند. شب گذشته روسل در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که ویلانووا برای تکمیل دوره درمان بیماری خود از سمت سرمربیگری بارسلونا کناره‌گیری کرده است.



اکنون روزنامه اسپورت نام گزینه‌هایی که سران بارسلونا برای پرکردن خلاء ویلانووا در نظر گرفته را منتشر کرده است که در آن از خوان فرانسسک فرر، دستیار تازه وارد ویلانووا به عنوان محتمل‌ترین گزینه جهت هدایت کاتالان‌ها در فصل آینده نام برده شده است.

اسپورت با اعلام اینکه آسان‌ترین گزینه برای کاتالان‌ها اعتماد کردن به اعضای فعلی کادر فنی تیم است، از کسانی همچون یوپ هاینکس، سرمربی فصل گذشته بایرن مونیخ که با این تیم سه‌گانه قهرمانی در آلمان و اروپا را به دست آورد، مارچلو بیلسا، سرمربی پیشین اتلتیک بیلبائو و حتی فرانک ریکارد، سرمربی پیشین بارسلونا که پس از اخراج از تیم ملی عربستان بیکار مانده، نام برده است. این در حالی است که یوپ هاینکس ماه گذشته اعلام کرد تصمیمش برای بازنشستگی جدی است و قصد ادامه دادن به دوران مربیگری خود را ندارد.

از دیگر مربیانی که نشریه اسپورت ادعا کرده نام‌شان در فهرست 10 نفره روسل قرار گرفته، می‌توان به خراردو مارتینو، سرمربی فصل گذشته تیم نیوولز اولدبویز آرژانتین که این تیم را به مرحله نیمه نهایی جام لیبرتادورس رساند، لوئیز گارسیا، ستاره و مربی پیشین تیم B بارسلونا که 2 فصل پیش هدایت رم را بر عهده گرفت و پس از یک فصل اخراج شد و ارنستو والورده سرمربی فصل گذشته والنسیا نام برد.

در همین حال از آندره ویلاس بواس، سرمربی پرتغالی تاتنهام، میشل لادروپ سرمربی تیم سوانزی انگلیس، فرانک دی‌بوئر، سرمربی آژاکس که از سال 2010 تا کنون هدایت این تیم هلندی را بر عهده داشته و 3 فصل پیاپی سرخپوشان را قهرمان لیگ هلند کرده و همچنین یوئیس کاره‌راس، سرمربی تیم دسته دومی سابادی کاتالونیا به عنوان گزینه‌های هدایت بارسلونا یاد می‌شود.

به گزارش تسنیم،گمانه‌زنی رسانه‌های اسپانیایی در شرایطی است که ساندرو روسل، در کنفرانس مطبوعاتی شب گذشته خود اعلام کرد نام سرمربی جدید تیم طی چند روز آینده اعلام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین