کد خبر: ۲۰۴۷۸۹
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰

شکست مورینیو از رئال‌مادرید

رئال‌مادرید با برتری 3 بر یک برابر چلسی به عنوان قهرمانی جام قهرمانان (گینس) دست یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:  دیدار نهایی تورنمت چند جانبه قهرمانان اروپا (گینس) در آمریکا بامداد امروز با قهرمانی رئال‌مادرید به پایان رسید.

رئال در دیدار نهایی جام قهرمانان (گینس) با ارائه یک بازی بهتر برابر چلسی توانست به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. ابتدا مارسلو در دقیقه 14 مسابقه توانست با یک حرکت انفجاری گل اول مسابقه را به ثمر برساند. در ادامه مسابقه چلسی خیلی زود به مسابقه برگشت. رامیرس هافبک برزیلی چلسی در دقیقه 17 یا یک ضربه فنی دروازه ایکر کاسیاس را گشود تا بازی یک بر یک مساوی شود.

کریستیانو رونالدو در دقیقه 31 هنر خود در ضربات ایستگاهی را بار دیگر نشان داد و رئال‌مادرید را برای بار دوم در این دیدار جلو انداخت.

در نیمه دوم باز هم شاگردان کارلو آنچلوتی بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند. کریستیانو رونالدو در دقیقه 56 گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر رساند تا نتیجه مسابقه 3 بر یک شود. در ادامه مسابقه رئالی‌ها می‌توانستند گل‌های دیگری را هم به ثمر برسانند که فرصت‌هایشان با بی‌دقتی از دست رفت. این بازی تقابل ژوزه مورینیو و تیم سابقش بود که با ناکامی آقای خاص همراه شد.

در دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها میلان موفق شد لس‌آنجلس گالکسی، میزبان این رقابت‌ها را با 2 گل شکست دهد. ماریو بالوتلی (17) و نیانگ (40) گل‌های روسونری را در این دیدار به ثمر رساندند.

در دیگر دیدارهای دوستانه شب گذشته بارسلونا موفق شد منتخب تایلند را با 7 گل در هم بکوبد. نیمار مهاجم جدید برزیلی بارسلونا در این دیدار اولین گل خود را برای تیم جدیدش به ثمر رساند. دیگر گل‌های بارسلونا را پدرو (سه بار)، لیونل مسی (دو بار) و آلکسیس سانچس به ثمر رساندند.

به گزارش ایسنا، لیورپول نیز در دیداری دوستانه موفق شد والرنگا را با 4 گل در هم بکوبد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین