کد خبر: ۲۰۵۸۹۰
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰

عذرخواهی عادل فردوسی پور از مردم شیراز

عادل فردوسی پور در یک ارتباط تلفنی با برنامه «خوشا شیراز» از مردم شیراز عذرخواهی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: عادل فردوسی پور لحظاتی پیش در یک ارتباط تلفنی با برنامه «خوشا شیراز» اظهار داشت: از اتفاقات برنامه اخیر 90 متاسفم و قصد هیچ توهینی نداشتم.

تهیه کننده برنامه 90 ابراز داشت: پس از دیدن فیلم برنامه خودم نیز حس خوبی نداشتم و برای عذرخواهی از مردم فارس و خطه ادب‌پرور شیراز تماس گرفتم تا حس خود را پیرامون این واقعه بیان کنم.در واقع منظور من اعتراض به رنگ کردن چمن ورزشگاه بود و انتظار داشتم که دوستان تربیت بدنی در این راستا توضیحاتی ارائه دهند.

فردوسی پور افزود: در این مورد با استاندار فارس نیز تلفنی صحبت کردم و همچنین از تهیه کننده برنامه «خوشا شیراز» خواستم که فرصت این ارتباط تلفنی ایجاد شود و از مردم فارس و شیراز عذرخواهی کنم.

مردم استان فارس فارغ از بحث پیش آمده در برنامه 90 که با اقدام شایسته عادل فردوسی پور برای عذرخواهی همراه شد منتظر توضیحات مدیران این استان و اداره کل ورزش و جوانان فارس پیرامون اتفاقات ورزشگاه حافظیه هستند و این موضوع مطرح است که آیا مدیران نیز اهل عذرخواهی هستند. 

به گزارش فارس؛ برنامه «خوشا شیراز» با حضور مهمانانی مانند جواد عزتی، عزت‌الله مهرآوران و ...از شبکه استانی فارس هم‌اینک در حال پخش است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین