کد خبر: ۲۰۸۰۵۸
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰

روسیه: زمانی که ما برای دفاع از دیگران می‌جنگیدیم به پایان رسیده است

یک منبع در ستاد کل نیروهای مسلح روسیه به خبرگزاری اینترفکس اعلام کرد که این ستاد بدون توقف، تحولات جاری نظامی پیرامون سوریه را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش سایت خبری تیک Tik.ir، این منبع نظامی افزود که نیروهای مسلح روسیه فرمانی مبنی بر جلوگیری از درگیری های مسلحانه یا دخالت در حوادث سوریه را دریافت نکرده اند.

وی به خبرگزاری روسی "اینترفاکس" گفته است:" از هنگام شدت یافتن بحران، ستاد مشترک، وضعیت شرق دریای مدیترانه را زیر نظر دارد و آن را ارزیابی می کند." 

به گزارش "روسیه الیوم ، این منبع گفت: وضعیت جاری، پیگیری دقیق رویدادها و طی نظر گرفتن تحرکات نیروهای درگیر در منطقه را ضروری می نماید. به همین منظور ما از سیستم مانیتورینگ ماهواره ای، ناوگان جنگی مستقر در دریای مدیترانه و منابع اطلاعاتی دیگر استفاده می کنیم. 

وی در ادامه گفت که ستاد مشترک نیروهای مسلح این کشور برای دستیابی به بیشترین اطلاعات به سود منافع ملی روسیه اوضاع را دنبال می کند." 

این منبع روس همچنین اظهار داشت:" چنین عملی طبیعی می باشد و زمانی که ما برای دفاع از دیگران می جنگیدیم به پایان رسیده است . ما در صدد به دست آوردن حداکثر اطلاعات ممکن به منظور حفاظت از امنیت ملی روسیه و تحلیل دقیق تاکتیک های طرف های درگیر در جنگ احتمالی و استفاده از نتیجه گیری ها به سود آینده هستییم."
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین