کد خبر: ۲۰۸۱۶۲
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۳

استقبال خوب تماشاگران از دیدار پرسپولیس و فولاد/ نوری نیمکت‌نشین‌ شد

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در حالی از دقایقی دیگر آغاز می‌شود که تماشاگران زیادی در حال ورود به ورزشگاه آزادی هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: کمتر از چند دقیقه مانده به آغاز دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان، خیابان‌های اطراف ورزشگاه آزادی مملو از خودروی تماشاگرانی است که برای تماشای این دیدار راهی ورزشگاه شده‌اند.

هرچند ترافیک خودروها زیاد است، هماهنگی نیروی انتظامی مستقر در محل به خوبی انجام شده و مشکلی برای ورود تماشاگران وجود ندارد.

هم‌اکنون نزدیک به 25 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند که در هنگام اعلام اسامی بازیکنان دو تیم از سوی بلندگوی ورزشگاه، آنها را تشویق می‌کنند.

حدود 500 تماشاگر اهوازی نیز در جایگاه هواداران مهمان حضور دارند تا تیم فولاد را تشویق کنند.

در جایگاه ویژه ورزشگاه نیز بهروز منتقمی، قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس حضور دارد و مسعود عنایت ناظر داوری این دیدار در جایگاه VIP نشسته است.

از حاشیه‌های پیش از شروع دیدار می‌توان به جلوگیری از ورود امیر عابدزاده به ورزشگاه اشاره کرد. عابدزاده که قصد داشت از سمت تونل ورزشگاه وارد شود با ممانعت یگان ویژه مستقر در آن محل روبه‌رو شد. به نظر می‌رسید افراد حاضر در دروازه ورودی ورزشگاه عابدزاده را نشناخته بودند.

بازیکنان دو تیم پیش از شروع بازی یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را به مناسبت هفته دولت گرامی داشتند و با اهدای گل به تمثالی که در کنار زمین چمن قرار داده شده بود به آنها ادای احترام کردند.

از نکات جالب توجه این بازی نیمکت‌نشینی محمد نوری است که در بازی‌های گذشته بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به بازو می‌بست.

ترکیب دو تیم در آغاز بازی به این شرح است:

پرسپولیس: نیلسون، سید میثم حسینی، سید جلال حسینی، محسن بنگر، رضا حقیقی، مهرداد کفش‌گری، قاسم دهنوی، امید عالیشاه، پیام صادقیان، محمدرضا خانزاده و سید مهدی سیدصالحی.

نیمکت‌نشینان: علیرضا حقیقی، محمد نوری، غلامرضا رضایی، هادی نوروزی، حمیدرضا علی‌عسگر، یونس شاکری و رضا نورمحمدی.

فولاد خوزستان: ارشاد یوسفی، عبدالله کرمی، وفا هخامنش، مهرداد جماعتی، امید خالدی، مهدی نوری، شهاب کرمی، بختیار رحمانی، ایوب کلانتری، لوسیانو پریرا و فرزاد حاتمی.

نیمکت‌نشینان: علی سلیمی، اسماعیل شریفات، مهدی بدرلو، عباس محمدرضایی، سروش رفیعی، سرجیو رافائل و حسن جعفری.

به گزارش ایسنا؛ قضاوت این دیدار نیز بر عهده‌ی تورج حق‌وردی است و در این کار محمدرضا ابوالفضلی و مصطفی فراهانی او را یاری می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین